سمینارتخصصی کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره وری سازمان ها و صنایع
یکشنبه 20 دی 1394 بازدید: 2008

 دومین سمینار تخصصی"کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره¬وری سازمان¬ها و صنایع"بهمن ماه امسال توسط جهاددانشگاهی هنر برگزار می گردد.
آرزو عباسیان مدیر مرکز مستند سازی و فناوری جهاد دانشگاهی هنر درمورد اهداف این سمینارگفت: آشنایی سازمان‌ها و صنایع با کارکردهای مستندسازی در راستای توسعه علمی و صنعتی کشور، تبادل تجارب علمی و صنعتی بین مدیران واحدهای صنعتی از طریق مستندهای تصویری، ایجاد هم افزایی بین بخش های صنعتی، سینمایی و هنری کشور را از مهمترین اهداف برگزاری این سمینار ذکر کرد.
مدیر مرکز مستند سازی دانش و فناوری در مورد محورهای این سمینار گفت : مخاطبان این سمینار مدیران و کارشناسان مراکز علمی ، فناوری و صنعتی کشور و همچنین مستندسازان و هنرمندان فعال در حوزه فیلم و سینما مخاطبان اصلی این سمینار محسوب می شوند و مهمترین هدف این سمینار هم آشناسازی ایشان با کاربردهای فیلم و مستندسازی تصویری در بالا رفتن بهره وری در سازمانها و صنایع می باشد.
وی افزود: معرفی کارکردهای مستندسازی تصویری در نمایش توانمندی¬ها، دستاوردها و فعالیت¬های سازمان¬ها و صنایع، بررسی راهکارهای اجرایی گسترش و توسعه مستندسازی تصویری در سازمان ها و صنایع، کارکردهای مستندسازی در ارائه گزارش¬های عملکرد مدیران و سازمان¬ها، تعامل ها و ارتباطات متقابل سینما، هنر، صنعت، مدیریت و سازمان، بررسی و تحلیل مسائل و چالش¬های مستندسازی تصویری و بررسی کارکردهای ویژه مستندسازی در مدیریت دانش و تبلیغات از مهمترین محورهای این سمینار هستند.
عباسیان، بررسی و تحلیل مسائل و چالش¬های مستندسازی تصویری، بررسی کارکردهای ویژه مستندسازی در آموزش، مدیریت دانش و تبلیغات، جایگاه مستندسازی در ارتقای منزلت و فرهنگ کار و تلاش و تقویت همبستگی بین دولت و مردم را از دیگر محورهای سمینارتخصصی کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره¬وری سازمان¬ها و صنایع عنوان کرد.
وی در پایان با اعلام رایگان بودن این سمینار از مدیران و کارشناسان مراکز علمی، فناوری و صنعتی کشور دعوت کرد برای ثبت نام و شرکت در این سمینار تخصصی با شماره 66465327 – 021 تماس بگیرید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir