فعالیت جهاد دانشگاهی هنر در زمینه مد و لباس توسعه می یابد
دوشنبه 16 آذر 1394 بازدید: 2576

 بهزاد رشیدی رئیس جهاددانشگاهی دانشگاه هنر با اعلام این مطلب گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی هنر با کارگروه ساماندهی مد و لباس معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید می رود فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و خدمات تخصصی این واحد در زمینه مد و لباس توسعه یابد.
وی گفت: پوشش ایرانی اسلامی و مقوله مد و لباس یکی از موضوعات مهم و یکی از نیازهای اساسی امروز کشور است که در نظر داریم بر اساس تفاهم نامه ای که اخیراً بین این واحد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده ، به آن بیشتر بپردازیم.
رئیس جهاددانشگاهی هنر برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ، همکاری در برگزاری جشنواره ها و مراسم مرتبط با حوزه مد و لباس ، کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بین دانشجویان را از جمله اهداف این تفاهم نامه برشمرد.
رشیدی با اشاره به سابقه فعالیتهای پژوهشی ، آموزشی و اجرایی جهاد دانشگاهی هنر در حوزه مد و لباس ، افزود: انشا ا... تا پایان سال شاهد برگزاری نشستهای تخصصی و کارگاههای آموزشی در موضوعات مرتبط با مد و لباس و همچنین اجرای جشنواره های دانشگاهی و دوره های آموزش اشتغال زا مرتبط با مد و لباس خواهیم بود.
رئیس جهاددانشگاهی هنر افزود: در دی ماه مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره نقش تن پوش و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در تهران برگزار می شود.
وی گفت: این واحد همچنین اولین جشنواره دانشجویی طراحی مد و لباس را با همکاری دانشکده شریعتی و کارگروه مد و لباس و همزمان با جشنواره ملی مد و لباس دانشجویی برگزار می کند.
رشیدی با تشریح برنامه های آموزشی واحد هنر در زمینه مد و لباس ، افزود: مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی واحد هنر در حال حاضر دروه های آموزشی طراحی لباس، الگوسازی و دوخت، انواع رودوزیهای سنتی، مولاژ، نقاشی پارچه و لباس، نرم افزار gemini را برای جوانان، دانشجویان و علاقمندان به این موضوع ارائه مینماید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir