مسعود نجفی دبیر سومین جشنواره فیلم های صنعتی شد
شنبه 27 دی 1393 بازدید: 2155

رییس جهاد دانشگاهی طی حکمی، مسعود نجفی را به عنوان دبیر سومین جشنواره فیلم‌های علمی و صنعتی منصوب کرد.

در حکم دکتر حمیدرضا طیبی خطاب به نجفی آمده است: نظر به توانایی و تجارب هنری و اجرایی جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم جهاد دانشگاهی واحد هنر، بدینوسیله جنابعالی به عنوان دبیر سومین جشنواره فیلم‌های علمی و صنعتی منصوب می‌شوید.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با تاکید بر اهمیت موضوع و ضرورت برگزاری مطلوب این دوره از جشنواره همزمان با سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، آورده است: شایسته است ضمن استفاده از تجارب دوره‌های اول و دوم و همچنین قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی، تمام مساعی خود را در اجرای مطلوب این رویداد مهم علمی و فرهنگی و صنعتی به کار گیرید. 

بر اساس این خبر، مسعود نجفي که یکی از اعضای جهاد دانشگاهی محسوب می‌شود، متولد 1358 در تهران، دانش آموخته طراحي صنعتي  بوده و از ابتدای دهه 80 همکاری‌اش را با «ایسنا» به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرده است.

وی ضمن همکاری با نشریات و برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، سردبیری ماهنامه «صداپیشه»  را بر عهده داشته است. از دیگر فعالیت‌های او مي‌توان به ساخت مستندهايي چون «قيصر 40 سال بعد»، «مرد آواها»، «يه اتفاق ساده»، «آقاي بازيگر»، «جمشيد در گلستان»، «حاج كاظم» و همچنين آماده‌سازی كتاب‌هاي «مرور 30 دوره جشنواره فيلم فجر»، «30 دوره جشنواره فيلم كوتاه تهران» و «30 سال جشنواره فیلم دفاع مقدس» و سردبيری بيش از 30 كاتالوگ جشنواره سينمايي از جمله فجر (5دوره)، كودك (2 دوره)، سینما حقيقت (4 دوره)، كوتاه تهران (6 دوره)، پلیس (3 دوره)، مقاومت (2 دوره)، فیلمنامه انقلاب اسلامی(3 جلد) و ویدئویی یاس اشاره كرد.

نجفی علاوه بر حضور در شورای مدیران جشنواره‌ فیلم فجر در دوره‌های 30 و 31، نخستین جشنواره فیلم‌های ویدئویی و هیات داوران بخش سینمایی شانزدهمین جشن سینمای ایران، عضو انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي و عضو شوراي مركزي و سخنگوي كانون طراحان و تبليغات سينماي ايران است. 

دوره گذشته جشنواره فیلم‌های صنعتی 23 تا 27 اردیبهشت سال 91 به دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار شد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir