راهیابی آثار یکی از اساتید مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به بخش نمایش دومین سالانه کاربردی های معنا گرا
پنج شنبه 3 تیر 1400 بازدید: 1721

راهیابی آثار یکی از اساتید مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به بخش نمایش دومین سالانه کاربردی های معنا گرا


به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، "دومین سالانه کاربردی های معنا گرا" از چهارم تا پانزدهم تیرماه 1400 در گالری های این مجموعه برگزار خواهد شد. دبیرخانه انجمن سفالگران ایران که مسئولیت برگزاری دومین سالانه امسال را بر عهده دارد، در فراخوان آن با بیان اینکه: سرامیک به دلیل گستره وسیع قابلیت‌ها و امکانات ذاتی خود، کاندیدای موفق تاریخی، امروزی و آتی زندگی انضمامی و مصرفی بشر است. قابل انکار نیست تولیدات سرامیکی جهان در قالب کاربردی‌ها، بخش مهمی از کل تولیدات را شامل می‌شود؛ بر ضرورت برگزاری این رویداد تاکید نموده است.

آثار احداله شکری پور ماسوله یکی از اساتید مجرب دوره های تخصصی سفالگری (سفال نقش برجسته و قالبگیری هنری سرامیک) مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر نیز با عنوان هنرمند برگزیده به بخش نمایشگاه این رویداد هنری راه یافته است. 

لازم به ذکر اینکه در بهمن گذشته "سودان 2 (آخرین کرگدن سفید نر شمالی)" اثر این هنرمند نیز به عنوان یکی از سه اثر برگزیده سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش سرامیک انتخاب گردیده بود.

افتتاحیه نمایشگاه دومین سالانه کاربردی های معنا گرا روز جمعه 4 تیر 1400 ساعت 17 می باشد. و علاقمندان می توانند تا 15 تیرماه همه روزه (بجز شنبه ها) و از ساعت 15 تا 21 از آثار هنرمندان برگزیده در محل خانه هنرمندان ایران بازدید نمایند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir