انتصاب سرپرست دانشگاه هنر
شنبه 23 بهمن 1400 بازدید: 1225

انتصاب سرپرست دانشگاه هنر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاه هنر، دکتر محمدرضا حسنایی عضو هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر ظهر امروز شنبه 23 بهمن‌ماه با حکم دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه هنر منصوب شد. در بخشی از متن انتصاب دکتر حسنایی به آمده است: 

با توجه به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در آموزش عالی کشور به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه هنر» منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی ایفا نمایید. 

دکتر محمدرضا حسنایی عضو هیئت علمی دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر با مرتبه استاد تمام است. از سوابق وی می توان به تصدی معاونت فرهنگی دانشگاه هنر، معاونت پژوهشی دانشگاه هنر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر، عضو کمیسیون تخصصی هنر و معماری شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، مدیر گروه تصویر متحرک دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر و دبیری کارگروه هنر دبیرخانه هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌ها و رسائل علوم انسانی دینی اشاره کرد. وی همچنین علاوه بر 20 مقاله علمی-پژوهشی، کتب تالیفی با عناوین «نقش و جایگاه پایگاه‌های اطلاعات و سیستم‌های پردازش داده در فعالیت‌های هنری تولید انبوه فیلم تصویر متحرک» و «سیاست‌گذاری رسانه‌ای در صنعت انیمیشن» در کارنامه علمی خود دارد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir