انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی نقش تن‌ پوش
شنبه 21 اسفند 1400 بازدید: 819

انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی نقش تن‌ پوش

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر و به نقل از امین مختاری سرپرست معاونت فرهنگی این واحد، نهمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش در بخش های رقابتی و غیررقابتی و با هدف بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره و کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی از طریق تن‌پوش برگزار می شود.

مختاری گفت: بخش های رقابتی این دوره از جشنواره شامل سه قالب «نقش تی شرت»، «نقش شال و روسری» و «طراحی تی‌شرت» بوده و بخش طراحی تی شرت برای اولین بار به بخش های این جشنواره اضافه شده است. طراحان و هنرمندان علاقمند، می توانند در هر یک از این بخش ها به خلق اثر پرداخته و رقابت کنند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش، 30 اردیبهشت ماه 1401 اعلام شده و نمایشگاه، آئین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره در مهرماه  1401 برگزار خواهد شد. و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی jdmod.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است نهمین جشنواره ملی نقش تن پوش به همت جهاد دانشگاهی هنر و اتحادیه پوشاک تهران و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز در سال 1401 برگزار خواهد شد.

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir