برگزاری اولین دوره تخصصی فن بیان و گویندگی در بهار 1401
شنبه 28 خرداد 1401 بازدید: 1071

برگزاری اولین دوره تخصصی فن بیان و گویندگی در بهار 1401

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر، و به نقل از مهوش شامحمدی مدیر مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر، برای اولین بار در سطح جهاد دانشگاهی دوره تخصصی فن بیان و گویندگی با حضور اساتید مجرب و حرفه ای در ترم بهار 1401 برگزارشد.

شامحمدی اعلام کرد: یکم اردیبهشت ماه 1401 ورکشاپ رایگانی با حضور شهرام صدیق و 23 شرکت کننده برگزار شد و در پایان از شرکت کنندگان جهت تعیین سطح، تست گویندگی انجام  شد. دوره اصلی از 8 اردیبهشت و به صورت حضوری برگزار شد و همچنان ادامه دارد. و با توجه به استقبال علاقمندان این دوره آموزشی فن بیان و گویندگی برای ترم تابستان 1401 نیز مجددا برگزار می گردد.

لازم به ذکر است فارغ التحصیلان پس از گذراندن دوره های فوق، برای پروژه های مختلف انتفاعی و غیر انتفاعی گویندگی و اجرای آیتم‌های مختلف نمایشی رادیویی، تولید پادکست های سفارشی و کتاب های صوتی، نریشن تیزرهای تبلیغاتی و ... مشغول بکار می شوند که تاکنون 3 تن ازهنرجویان مستعد به رادیو معرفی شده اند .

وی افزود: این دوره در 6 جلسه 3 ساعته درحال برگزاریست و شهریه آن 1.800.000 تومان می باشد. و در انتهای دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر بین المللی و قابل ترجمه اعطا می گردد.

سر فصل های این دوره عبارتند از:

  • پرورش صدا فن بیان
  • پرورش لحن و حس
  • خوانش اشعار و متون کهن و جدید
  • نریشن تیزر های تبلیغاتی و مستند
  • داستان و نمایشنامه خوانی
  • گویندگی رادیو
  • اجرای صحنه و مجری گری

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی برای شرکت در ورکشاپ های ترم تابستان  با شماره تلفن های مرکز آموزش 88328652 الی 55 تماس بگیرند .

 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir