صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا راهی بازار نشر شد
دوشنبه 6 تیر 1401 بازدید: 534
صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا راهی بازار نشر شد

کتاب «صنعت سینما در عصر همه‌گیری کرونا» به قلم امین مختاری، بهزاد رشیدی و فرزاد خشنودان توسط انتشارات جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد. 
 
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این کتاب به بررسی شرایط و رخداد‌هایی که صنعت سینما در دوران شیوع بیماری کرونا با آن مواجه بوده است، پرداخته و تلاش کرده ضمن بررسی علمی و آماری رویدادها، آینده این صنعت در دوران بعد از همه‌گیری کرونا را مورد بررسی قرار دهد.  
چگونگی تأثیر شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا بر سینمای جهان و ایران، شکل‌گیری و تقویت رقیبی قدرتمند به نام شبکه‌های نمایش خانگی و ترسیم چشم‌اندازی از آینده صنعت سینما در دوران پساکرونا عناوین سرفصل‌های اصلی این کتاب هستند.
بررسی رخدادهای سال‌های 1399 و 1400 در سینمای جهان و ایران و ضرورت استفاده از فناوری‌های روز و ساز و کارهای جدید در سینما، از دیگر موضوعاتی است که در این کتاب، به آن پرداخته شده است.
نویسندگان این اثر، امین مختاری دانش‌ آموخته کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد تئاتر و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر، بهزاد رشیدی دانش‌ آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی و رییس جهاد دانشگاهی هنر و فرزاد خشنودان دانش‌ آموخته کارشناسی ارشد رشته سینما و عضو جهاد دانشگاهی هنر می باشند.
 

علاقمندان می‌توانند برای تهیه این کتاب از طریق کتاب فروشی شانزده و یا وب‌سایت www.16book.ir اقدام نموده و یا با شماره تماس 66417528 انتشارات جهاد دانشگاهی هنر تماس حاصل کنند. 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir