معرفی دوره آنلاین نرم افزار افترافکت
چهار شنبه 6 مهر 1401 بازدید: 1045

 آموزش صفر تا صد نرم افزار افتر افکت Adobe After Effects

نرم افزار ادوبی افترافکت Adobe After Effects یک نرم‌افزار انیمیشن 2.5 بعدی است که برای طراحی انیمیشن، جلوه‌های بصری و ترکیب‌بندی تصاویر متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد. افتر افکت در ساخت فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و ویدئوهای مختلف کاربرد گسترده‌ای دارد. این نرم‌افزار در مرحله پست‌پروداکشن (post-production) استفاده می‌شود و صدها جلوه مختلف دارد که می‌توان از آن‌ها برای دست‌کاری تصاویر استفاده کرد.

انیمیشن موشن‌ گرافیک با دست‌کاری آثار وکتور و rasterize شده برای ایجاد و روایت داستان صورت می‌گیرد. امکان ادغام رسانه فیزیکی مانند عکس و ویدئو نیز در این فرایند وجود دارد. افترافکت از ابزارهای مختلف، کدنویسی و ورودی‌های کاربر برای دست‌کاری رسانه‌های مورد استفاده در یک پروژه استفاده می‌کند. شما می‌توانید تصاویر و ویدئوهای خود را جابجا کرده، بپیچانید، مقیاس‌بندی کنید، بچرخانید و کارهای مختلف زیاد دیگری روی آن‌ها انجام دهید.

 

چرا دوره آموزش آنلاین نرم افزار افترافکت جهاد دانشگاهی هنر؟

جامع ترین آموزش های علمی و عملی

دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه

اساتید با تجربه

دوره های کاربردی و ویژه بازار کار

کمترین شهریه کلاسها در مقایسه با دیگر آموزشگاه ها

در این دوره چه چیزهایی یاد میگیریم؟

سرفصل های در نظر گرفته شده برای این دوره به گونه ای تدوین شده است که هنرجویان از سطح مبتدی بتوانند شروع به فراگیری نموده و به مرور و طی نمودن سرفصل های پیشرفته تر (گرایش موشن گرافیک و گرایش سینما) بر مهارت ها و توانمندی های خود بیافزایند.

مدرک معتبر و قابل ترجمه

هنرآموزان پس از پایان دوره، مدرک معتبر و قابل ترجمه از سازمان جهاد دانشگاهی دریافت خواهند کرد. این مدرک علاوه بر اعتبار بالا در ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی داخلی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت و ارائه مدرک آموزشی در خارج از کشور را دارند قابل ترجمه رسمی و تایید و مهر وزارت امور خارجه است.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان به یادگیری تکنیک های نرم افزار افترافکت

علاقمندان به فعالیت در زمینه ایجاد جلوه های ویژه ی سینمایی با نرم افزار افترافکت

علاقمندان به فعالیت در زمینه موشن گرافیک

و آنهایی که یادگیری نرم افزار افترافکت را صرفا به جهت علاقه شخصی و یک هنر فردی دنبال میکنند.

 

سوالات متداول:

آیا شرکت در کلاسها نیاز به داشتن اطلاعات قبلی دارد؟

خیر. کلاسها از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته هستند و مطالب بدون نیاز به دانش قبلی در این زمینه از سطح کاملا مقدماتی شروع شده و با راهنمایی مدرس به تدریج و گام به گام به مراحل پیشرفته خواهند رسید.

برای شرکت در کلاس آنلاین نرم افزار افترافکت به چه ابزاری نیاز دارم؟

برای شرکت در کلاس های آنلاین تنها به یک کامپیوتر یا لپ تاپ و یا حتی تلفن همراه با اینترنت حداقل سرعت 256 کیلوبایت و یک نرم افزار مرور گر وب جهت ورود به سامانه آموزش های مجازی جهاد دانشگاهی هنر دارید.

تجهیزات سیستم های کامپیوتری برای کار با نرم افزار افترافکت: سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز 7 یا 10، کارت گرافیک متوسط به بالا، حافظه رم حداقل 4 یا 8 گیگ(برای افترافکت تخصصی حتما 8 گیگ)، موس های دقت بالا و نرم افزار افترافکت 2019 تا 2022

چگونه وارد کلاس آنلاین می شویم؟

بعد از ثبت نام، به شما لینک و نام کاربری مخصوص داده می شود که در زمان تعیین شده کلاس ها می توانید داخل سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هنر شوید و دوره های خود را به همراه استاد و سایر هنرجویان طی کنید .

آیا بعد از شرکت در دوره میتوانم از راه کار با نرم افزار افترافکت به کسب درآمد بپردازم؟

خوشبختانه یکی از اصلی ترین نیاز شرکت های سینمایی و تلویزیونی و همچنین تولید محتوی افرادی هستند که تسلط به نرم افزار افترافکت را دارند و از لحاظ حقوقی مبالغ بالایی برای این افراد در نظر گرفته می شود و مهم تر از همه این افراد همیشه در تیم تولید جایگاه بالا و مشخصی دارند چه از نظر هدایت روند تولید و چه از نظر تنظیمات کلیدی و نهایی.

آیا دوره به صورت پروژه محور است؟

بله. رویکرد تمام کلاسها بر اساس آموزش عملی و پروژه محور پایه گذاری شده است. مدرس در طول دوره با ارائه راهکارهای عملی، هنرجویان را در جهت انجام کار عملی تا رسیدن به نتیجه همراهی میکنند.

طول دوره چقدر است؟

کلاس آنلاین نرم افزار افترافکت مقدماتی شامل 40 ساعت آموزش تخصصی می باشد.

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir