توسعه فعالیت های مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلم) در سال 1401
شنبه 14 آبان 1401 بازدید: 511

توسعه فعالیت های مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلم) در سال 1401

مرکز رسان فیلم جهاد دانشگاهی هنر به پشتوانه بیش از یک دهه تجربه، حضور تیم فنی متخصص، جوان و هنرمند و با استفاده از تجهیزات حرفه ای و به روز در حال اجرا و تولید انواع پروژه های مستندسازی فیلم و عکس می باشد. 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر و به نقل از بهاره طاهری لرکی مدیر مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلم) واحد هنر، با توجه به سیاست های اتخاذ شده  در سال 1401 و تاکید بر ضرورت و لزوم سازماندهی نوین در روش های معرفی و ارائه خدمات تخصصی همگام با دیگر مراکز واحد هنر، این مرکز نیز برای دستیابی به این هدف تلاش نموده است.

طاهری گفت: بر این اساس مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلم) جهاد دانشگاهی هنر، با بکارگیری تجهیزات حرفه ای و به روز، نیروهای متخصص و هنرمند و بیش از یک دهه تجربه در تولید فیلم و عکس، ضمن تداوم همکاری های خود با سازمان ها، واحدها و پژوهشکده های مرتبط جهاددانشگاهی، با مکاتبه و برگزاری جلسات و نشست های مشاوره ای با دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، شرکت های نوپا دانش بنیان و شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی کوچک و زیرمجموعه های آن ها، اقدام به معرفی توانمندی های خود در زمینه مستندسازی تصویری فعالیت در حوزه های مختلف آن مراکز نموده است.

مدیر مرکز رسان فیلم جهاد دانشگاهی هنر از جمله توانمندی های این مرکز  به مواردی همچون ساخت فیلم معرفی، ساخت فیلم مستند معرفی توانمندی ها، خدمات و دستاوردهای شاخص، ساخت گونه های مختلف فیلم تبلیغاتی، تیزر، نماهنگ و پویانمایی متناسب با اهداف و برنامه ها، مستند سازی تصویری فعالیت های سازمانی و تجارب فردی، تصویر برداری از سمینارها، همایش ها و جلسات، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تولید محتوای تصویری برای استفاده در فضای مجازی و ... اشاره کرد.

وی افزود: حاصل این مکاتبات و جلسات، انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاه خواجه نصیرادین طوسی، سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی البرز در سال 1401 می باشد.

گفتنی است در سال جاری مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلم) جهاد دانشگاهی هنر، طراحی اولیه، سناریونویسی، فیلمبرداری و کارگردانی، تدوین، صداگذاری و نهایی سازی پروژه های متعددی را در دست اجرا دارد که بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده تحویل سفارش دهندگان می شوند.  

از جمله این پروژه ها می توان به ساخت: فیلم معرفی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستـفا) جهاد دانشگاهی و فیلم مستند شرکت و شرکت داری به سفارش همین سازمان، دو فیلم مستند ضرورت وجود مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و فرآیند تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تیزرهای معرفی بیمارستان روانپزشکی رازی و بیمارستان توانبخشی رُفیده تهران به سفارش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و همچنین فیلم مستند معرفی این دانشگاه به دو زبان (فارسی و انگلیسی)، فیلم معرفی کسب دانش فنی و تولید طرح شاخص فناورانه زخم پوش فومی اشاره نمود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir