بازدید سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از جهاددانشگاهی هنر
چهار شنبه 30 آذر 1401 بازدید: 493

بازدید سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از جهاددانشگاهی هنر 

دکتر محمدمحسن غفوریان سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی عصر روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور در مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد هنر، از نزدیک با فعالیت ها و برنامه های آموزشی این واحد آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، در این بازدید آقایان محمدحسین سلگی و احمد عبدی پور دو تن از مدیران کل معاونت آموزشی جهاددانشگاهی، بهزاد رشیدی رییس واحد هنر و خانم‌ها خلیلی معاون آموزشی و شامحمدی مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه مدت این واحد نیز حضور داشتند.

در این برنامه حاضران ابتدا از نمایشگاه دائمی و نمونه آثار هنری هنرآموزان مرکز در رشته هایی همچون سفال، چرم، فلز، دوخت، پتینه، خوشنویسی و عکاسی دیدن کرده و از کلاس‌ها، کارگاه ها و سایر امکانات آموزشی جهاد دانشگاهی هنر بازدید کردند.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در نشستی که در انتهای این برنامه برگزار شد، از روند رو به رشد خدمات و فعالیت های آموزشی جهاددانشگاهی هنر  ابراز خرسندی کرد و گفت: آموزش هنرهای کاربردی، از آنجا که به اشتغال جوانان علاقمند منجر شده و به فرهنگ کشور کمک می کند، کار مهم و ارزشمندی است و مورد حمایت ستاد معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خواهد بود.

بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر در ابتدای این نشست، گزارش کوتاهی از برنامه ها، اهداف و فعالیت های آموزشی این واحد ارائه کرد و تصریح کرد: دستاورد های آموزشی واحد هنر حاصل تلاش و مجاهدت همه همکاران معاونت آموزشی و ستادی این واحد بوده است.

وی با اشاره به شناختی که از روحیات و دغدغه های آقای دکتر غفوریان دارد، برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقت کرد و ابراز امیدواری کرد: در دوره مدیریتی جدید، شاهد توسعه بیش از پیش  خدمات و فعالیت هاي آموزشی جهاد دانشگاهی، به ویژه در عرصه هنر باشیم.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir