بازدید سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از واحد هنر
شنبه 1 بهمن 1401 بازدید: 931

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از مراکز فرهنگی، آموزشی و خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی واحد هنر و همچنین نمایشگاه آثار منتخب نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، علیرضا کلانتر مهرجردی سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، به همراه حسین محمدی فام مدیر کل راهبری امور فرهنگی، علیرضا سامانی مدیر کل برنامه ریزی توسعه فرهنگی و جمعی دیگر از کارشناسان معاونت فرهنگی این نهاد، عصر روز چهارشنبه 28 دی ماه 1401 از مراکز مختلف جهاد دانشگاهی واحد هنر و همچنین نمایشگاه آثار منتخب نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش بازدید کردند.
در بخش اول این بازدید، دکتر کلانتر مهرجردی و هیات همراه ضمن بازدید از مراکز مستندسازی دانش و فناوری، هنرهای کاربردی انگاره، هنرهای نمایشی کاربردی و دفتر معاونت فرهنگی واحد هنر، طی جلسه‌ای با بهزاد رشیدی رییس واحد هنر و امین مختاری سرپرست معاونت فرهنگی این واحد در خصوص مسائل مختلف مرتبط با حوزه هنر و فرهنگ در سطح جهاددانشگاهی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
ضرورت توجه بیشتر به واحد هنر و توسعه فعالیت های هنری در سطح جهاددانشگاهی، پرداختن به فرهنگ جهادی و سبک زندگی شهدای جهاددانشگاهی، ضرورت تحول ساختاری در بخش هنری جهاددانشگاهی، ایجاد تناسب بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری جهاد با اسناد توسعه ای و بالادستی کشور، تقویت شبکه دانشجویی در حوزه هنر و ایجاد تمرکز در ظرفیت های موجود جهاددانشگاهی در عرصه هنر از جمله مهمترین مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
در ادامه این برنامه بازدیدکنندگان با حضور در مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی واحد هنر، ضمن بازدید از فعالیت ها و دستاوردهای این مرکز، در نمایشگاه نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش حضور یافته و از نزدیک با فعالیت های دبیرخانه دائمی این جشنواره آشنا شده و از آثار منتخب و برگزیده دیدن کردند.
گفتنی است نمایشگاه نهمین جشنواره ملی نقش تن پوش از 26 تا 29 دی ماه 1401 با ارایه آثار منتخبی از طراحی و اجرای نقوش روی تی شرت، شال و روسری در مرکز آموزش های تخصصی کاربردی هنر برگزار شد.

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir