اعلام برنامه زمان بندی و ثبت نام ورکشاپ های زمستان 1401
چهار شنبه 26 بهمن 1401 بازدید: 672

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در مرکز آموش های کوتاه مدت واحد هنر، در ترم زمستان 1401 دو ورکشاپ کاربردی «الگوسازی و دوخت شلوار به سبک تجاری» و «نقاشی خط» برگزار می شود.

  • ورکشاپ یکروزه الگوسازی و دوخت شلوار به سبک تجاری، با حضور استاد سمیه بلاشی (مدرس دوره های مد و لباس):

این کارگاه تخصصی روز جمعه 28 بهمن 1401 از ساعت 10 الی 14 در کارگاه دوخت شماره 1 مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می شود. 

این کارگاه در دو بخش الگوسازی و دوخت و برای پنج مدل شلوار: راسته، کلاسیک، دکپاگشاد، لگ و مام استایل برگزار می شود. شهریه این دوره 700 هزار تومان می باشد.


ورکشاپ یک روزه نقاشی خط با حضور استاد لیلی منتظری:

 این کارگاه تخصصی روز جمعه 5 اسفندماه 1401 از ساعت 10 الی 14 در مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می شود. 

سرفصل های این کارگاه شامل: برچسب با آکلرولیک، برچسب با تکسچر و سزامیک، سایه زدن در متریال های مختلف، ایجاد بافت و بک گراند و برجسته نویسی و برش لیزری  می باشد. شهریه این دوره 1.500.00 تومان می باشد.


لازم به ذکر است تعداد هنرآموزانی که می توانند در این ورکشاپ ها شرکت نمایند محدود است و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مرکز آموزش واحد هنر 88328652 الی 5 تماس بگیرند.
مرکز آموزش های کوتاه مدت تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر، در نشانی خیابان انقلاب اسلامی، ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک 81 واقع می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir