حضور انتشارات جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 1402
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 بازدید: 624

انتشارات جهاد دانشگاهی واحد هنر با مجموعه کتاب های هفت جلدی تجربه نامه های نمایش خلاق، در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد هنر، انتشارات این واحد با ارایه مجموعه هفت جلدی تجربه نامه های نمایش خلاق، در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
 
این مجموعه شامل کتاب های آموزشی تخصصی و کاربردی نمایش خلاق با عناوین مبانی نمایش خلاق نوشته داوود کیانیان، گام‌به‌گام به‌سوی تئاتر خلاق نوشته رضا فیاضی، نمایش خلاق، راهی به سمت تفکر و تجسم خلاق نوشته فائزه فیض شیخ‌الاسلام، سفر نمایشی به دنیای داستان با نمایش خلاق نوشته حسین فدایی‌حسین، نمایش خلاق، آزمایشگاهی برای زندگی نوشته اکرم ابوالمعالی، نمایش خلاق برای کودکان نوشته منوچهر اکبرلو و  207 تمرین، تمرینات نمایش خلاق نوشته منصور خلج، المیرا پارسا و طهورا کریمخانی است که در فروردین 1401 به چاپ دوم رسیده است.
 
در واقع این مجموعه نفیس که به همت مرکز هنرهای نمایشی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر گردآوری شده است؛ شامل تجارب آموزشی اساتید برجسته حوزه نمایش کاربردی است که می تواند راهنمای ارزشمندی برای علاقمندان به فعالیت در این عرصه همچون پژوهشگران، مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی و ... باشد.
 
لازم به ذکر است این مجموعه در نمایشگاه کتاب تهران سال 1402و در بخش ناشاران دانشگاهی، سالن 2، غرفه 109 (غرفه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی)  برای علاقمندان فراهم می باشد. سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 20 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برقرار بوده و ساعات بازدید از 10 صبح الی 8 عصر می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir