حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه هنر در جهاد دانشگاهی هنر
یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 بازدید: 2863

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی دانشگاه هنر ، در این دیدار که صبح روز 22 فروردین ماه برگزار شد و بیش از یک ساعت به طول انجامید، حجت الاسلام دوست پرور و بهزاد رشیدی در مورد مسائل ، نیازها و برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هنر به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهای توسعه فعالیتهای فرهنگی در این دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام دوست پرور در این نشست با اشاره به سوابق نهاد جهاد دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد با حضور و فعالیت جهاددانشگاهی در سطح دانشگاه ، آثار و برکات زیادی در این دانشگاه ایجاد شود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با دعوت از جهاد دانشگاهی در برنامه های فرهنگی، عقیدتی و اندیشه‌ای دفتر نهاد در این دانشگاه گفت: دفتر نهاد سعی دارد با همکاری گروه معارف دانشگاه هنر و برگزاری و اجرای برنامه‌های متنوع، از فرصت حضور دانشجویان استفاده لازم را ببرد و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر نیز می تواند با ارائه طرح ها و برنامه‌های متناسب با نیازهای دانشجویان دانشگاه، در برنامه های دفتر نهاد مشارکت نماید.

وی در ادامه اعلام آمادگی کرد دفتر نهاد همکار و حامی برنامه های فرهنگی جهاد در سطح دانشگاه می باشد. در این دیدار همچنین بهزاد رشیدی گزارشی از سیاستها، رویکردها و برنامه های جهاددانشگاهی دانشگاه هنر ، در این دانشگاه ارائه و ابراز امیدواری کرد جهاد دانشگاهی همچون گذشته منشا خدمات فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی در سطح دانشگاه هنر باشد.

گفتنی است در این دیدار الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر نیز حضور داشت.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir