سمینار و کارگاه آموزشی ساخت مدل قالب با کامپوزیت و سیلیکن در جهاد دانشگاهی هنر برگزار می شود
دوشنبه 19 بهمن 1394 بازدید: 2827

سمینار و کارگاه آموزشی سه روزه ساخت مدل قالب با کامپوزیت و سیلیکن در جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر برگزار می شود.

این برنامه تخصصی آموزشی، طی سه روز از 26 تا 28 بهمن ماه از 9 صبح تا 16 عصر با حضور دانشجویان و استادان رشته های مختلف هنری برگزار می گردد.

هنرجویان، دانشجویان و اساتید رشته­های معماری داخلی، طراحی صنعتی، مجسمه، مهندسان مکانیک، شهر سازی، صنایع دستی، طراحان اسباب بازی و ... مخاطبان اصلی این سمینار و کارگاه آموزشی هستند و جهت سهولت کار هنرجویان مواد و ابزار کار در اختیار ایشان قرار داده می شود.

محتوا و سرفصل های این دوره آموزشی که به صورت عملی اجرا می شود، بر این اصل استوار است که بتواند دستیابی به نیاز های آموزشی مرتبط با کامپوزیت و سیلیکن به عنوان مواد مهم و مورد نیاز  هنرمندان این رشته ها را سهل و آسان نماید تا آنها بتوانند برای ساخت بسیاری از آثار هنری، احجام شهری، مبلمان شهری، تولیدات صنعتی، وسایل حمل و نقل، تجهیزات پزشکی و غیره از این موارد استفاده نمایند.

آشنایی با کامپوزیتها و فرایندهای آنها(تئوری)، روش ساخت ژلکوت(عملی)، روش ساخت قالب های یک تکه و چند تکه با کامپوزیت(عملی)، روش ساخت قالب سیلیکونی یک تکه و چند تکه(عملی)، روش تولید قطعات ریخته گری با رزین مجسمه های کوچک(عملی) و قالب گیری با آلژینات(عملی) از جمله سرفصل های آموزشی این دوره کوتاه مدت و فشرده آموزشی می­باشد.

مدرس این کارگاه آموزشی، سعید بختیاری دانش آموخته طراحی صنعتی دانشگاه هنر می­باشد که تا کنون صدها پروژه در زمینه کامپوزیت از جمله : ساخت بدنه بالگرد سیمولاتور (شبیه ساز پرواز)،  با اسکیل یک به یک، کامپوزیت - طراحی، ساخت و تولید هشت نمونه ریدام مخابرانی، کامپوزیت- ساخت و تولید دو مدل رفلکتور مخابرانی- همکاری در ساخت مجسمه سیاوش (نصب شده در پارک آب و آتش تهران) و غیره را به انجام رسانده است.

علاقمندان برای حضور در این دوره آموزشی عملی می توانند با شماره تلفن های 5-88328652 تماس گرفته و یا به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان دروازه دولت، خیابان خاقانی، شماره 81 ، مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر مراجعه نمایند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir