جهاد دانشگاهی هنر کارگاه ها و دوره های آموزشی کاربردی مد و لباس برگزار می کند
یکشنبه 15 فروردین 1395 بازدید: 2959

 جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در فصل بهار 95 دوره های آموزشی کوتاه مدت و کارگاه های عملی با موضوعات مرتبط با مد و لباس را با رویکرد کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان و دانشجویان برگزار می کند.

بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی هنر با اعلام این خبر گفت: این واحد در سه ماهه بهار 1395 علاوه بر دوره های آموزش تخصصی هنر، دوره های تخصصی طراحی لباس، الگوسازی و دوخت لباس، دوخت های سنتی و مدرن و همچنین نرم افزارهای تخصصی مرتبط با مد و لباس(mar velous – illustrator - gmini را درقالب یک دپارتمان آموزشی مستقل برگزار می کند.

وی افزود: کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با مد و لباس شامل موضوعاتی همچون اسکیس در طراحی لباس، آناتومی در طراحی لباس، اریگامی در لباس، عکاسی مد و بازار یابی مد و لباس می باشد.
رئیس جهاددانشگاهی هنر ارائه آموزشهای تخصصی و کاربردی، عملی و پیشرفته متناسب با محیط کسب و کار را از جمله ویژگی های مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر دانست که با رویکرد اشتغال زایی و فن شناسی، در چند دپارتمان آموزشی مجزا انجام می شود.

علاقمندان برای شرکت در این دوره ها می توانند به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی، شماره 81 مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 5-88328652تماس گرفته و یا به وب سایت زیر مراجعه نمایند:
www.jdhonar.ir


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir