دکوراسیون داخلی و زیباسازی مهمانسرای جهاد دانشگاهی خراسان شمالی اجرا شد
سه شنبه 17 فروردین 1395 بازدید: 2477

جهاد دانشگاهی هنر اسفند ماه 94 کار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و زیبا سازی مجتمع رفاهی و مهمانسرای جهاد دانشگاهی خراسان شمالی را به انجام رساند.

سارا خلیلی مدیر این طرح گفت: این طرح به سفارش معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی و با نظارت دفتر فنی این نهاد، از بهمن ماه توسط مرکز طراحی و گرافیک جهاددانشگاهی هنر آغاز شد.

وی با اشاره به ویژگی های آب و هوایی و بافت فرهنگی و جغرافیایی منطقه، افزود: در این طرح از دست آفریده ها و خشت های سفالی و شیشه ای استفاده شد چرا که بالاترین ماندگاری را مناطق سرد و مرطوب دارند و همچنین یادآور بافت تاریخی منطقه، آجر کاری ها و گره چینی های موجود در بناهای تاریخی استان خراسان شمالی می باشد.
خلیلی با اشاره به موتیف های موجود در کاشیکاری ها، گلیم¬ها و فرهنگ ایرانی اسلامی منطقه، سعی شد نقوش و موتیف هایی متناسب طراحی و در خشت هایی به ابعاد 10*10 – 10*20- 20*20 و غیره طراحی و اجرا شود.

وی تصریح کرد: در این طرح از محصولات هنری مراکز و همکاران حاضر در جهاد دانشگاهی هنر استفاده شد و علی رغم محدودیت مالی و بودجه طرح، سعی شد با حداقل مواد لازم، بیننده در زمان ورود به مهمانسرا از تمام فضا لذت ببرد.

گفتنی است مرکز خدمات تخصصی طراحی و گرافیک جهاددانشگاهی هنر با در اختیار داشتن دانش آموختگانی از رشته های مختلف هنر های اسلامی و معماری، آماده ارائه خدمات هنری به واحدهای جهاد دانشگاهی و سازمان های همکار می باشد.

 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir