ثبت نام ترم زمستان طراحی مد و لباس در جهاددانشگاهی هنر آغاز شد
شنبه 6 آذر 1395 بازدید: 2573

 ثبت نام ترم زمستان طراحی مد و لباس در جهاددانشگاهی هنر آغاز شد

طرحی نو دراندازیم
طراح مد و لباس باید دید خوبی نسبت به رنگ ها و اشکال داشته و در هنر دوخت و برش متبحر باشد. او باید از آخرین تحولات و تغییرات در دنیای مد اطلاع داشته، جامعه خود را به خوبی بشناسد و از نیاز و علایق آن آگاه باشد تا بتواند متناسب با نیاز و علایق آنها مدهای زیبا و مورد پسندی را ارائه دهد. هنرجویان با گذراندن واحدهایی نظیر اصول طراحی لباس، مبانی رنگ و خلاقیت؛ مهارت در طراحی پیداکرده و با گذراندن نرم‌افزارهای ایلاستریتور و فتوشاپ ایده های خود را اجرایی می کنند.
دوره تخصصی و 5 ترمه طراحی مد و لباس با تکیه بر تجربیات ارزنده استادان مجرب و سرفصل‌های دانشگاهی در مرکز آموزش جهاددانشگاهی هنر برگزار خواهد شد. 
جهاددانشگاهی هنر امیدوار است با برگزاری دوره‌هایی مانند «طراحی مد و لباس» طراحانی لایق و توانمند با توانایی عرضه طرح‌های بومی و متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی به جامعه معرفی کند.
 
رای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب‌سایت ما www.jdart.ir و www.jdhonar.ir مراجعه کنید، ما را با آدرس @jdhonar در تلگرام دنبال کنید، با شماره تلفن 02188328653 الی 5 تماس بگیرید و یا به آدرس: تهران، خ انقلاب، ایستگاه مترو دروازه دولت، خ خاقانی، شماره 81 مراجعه کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir