هدفمند بودن جشنواره نقش تن پوش، کیفیتش را افزایش داده است
چهار شنبه 6 بهمن 1395 بازدید: 2163

مدیر گروه دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه جشنواره نقش تن پوش از دوره گذشته روند ارتقای کیفی خود را افزایش داده، گفت: هدفمند بودن برنامه های این جشنواره نشان از بالا بودن کیفیتش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره نقش تن پوش، پروانه قاسمیان گفت: این که هر ساله به آثار دارای نقوش ایرانی و اسلامی بها داده می شود، به طور طبیعی برای دانشجویان و طراحان جوان برای بهره‌مندی از این نقوش انگیزه خواهد داد.

مدیرگروه طراحی لباس و پارچه علم و فرهنگ ادامه داد: در دوره گذشته شاهد ارائه آثار با کیفیت، از سوی دانشجویان و طراحان بودیم و این فرصت به این گروه از هنرمندان حوزه طراحان لباس داده شد تا بتوانند در این جشنواره توانمندی های خود را نمایش دهند.

قاسمیان با بیان اینکه می توان با آموزش های مناسب در طول برگزاری این جشنواره، زمینه مناسب را برای شناسایی استعدادها شناخت، افزود: این جشنواره در دوره قبل نشان داد که می تواند نقوش اسلامی را به شکلی هنرمندانه به مخاطب عرضه داشت.

وی افزود: هدفمند بودن این جشنواره به رونق و موفقیتش کمک شایانی کرده و می تواند پتانسیل بالایی برای معرفی هنرمندان به سطح حرفه ای داشته باشد.

پنجمین جشنواره سراسری نقش تن پوش توسط جهاددانشگاهی واحد هنر و به دبیری الهام زایجانی برگزار می شود.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir