حضور نمایندگان دولت، مجلس و فعالان عرصه مد و لباس در مراسم پایانی جشنواره نقش تن پوش
چهار شنبه 13 اردیبهشت 1396 بازدید: 3393

 به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش، اختتامیه پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش، سه شنبه 19 اردیبهشت 96 از ساعت 16 تا 18 در سالن همایش پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور جمعی از نمایندگان دولت، مجلس و فعالان عرصه مد و لباس کشور برگزار می‌شود از برگزیدگان این دوره از جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.
از آبان ماه سال گذشته و با انتشار فراخوان برگزاری این دوره از جشنواره نقش تن پوش، بیش از 450 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقش تن پوش ارسال شده است که همزمان با اعلام برگزیرگان در مراسم اختتامیه، نمایشگاهی از آثار منتخب به مدت سه روز در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برپا خواهد شد.
آثار پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش از شهرها و استان‌های مختلف از جمله تهران، لواسانات، سمنان، سنندج، کرج، قزوین، تبریز، نجف‌آباد، اصفهان، اراک، شیراز، مشهد، سبزه‌وار، نوشهر، یزد و رشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
جشنواره نقش تن پوش، تلاشی برای الگو سازی و ترویج استفاده از طرح‌ها و نقش‌های ایرانی و اسلامی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه در انواع لباس‌ها و ترغیب هنرمندان جوان به طراحی و خلق تصاویر زیبا بر روی تن پوش یا همان تی شرت ساده است که 19 تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
برای اولین بار بخش داوری صنعتی و خرید طرح توسط تولیدکنندگان پوشاک در کنار داوری هنری، به این جشنواره اضافه شد. تولیدکنندگان منتخب می‌توانند پس از داوری و انتخاب طرح‌های موردنظر با همکاری دبیرخانه جشنواره، وارد عرصه تولید طرح‌های برتر صنعتی شوند.
پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش با همکاری کارگروه ساماندهی مدولباس ایرانی و اسلامی وزارت ارشاد، انجمن مؤسسات مد و لباس کشور، ستاد توسعه فناوری نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری، مؤسسات خصوصی و به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد هنر برگزار می‌شود.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir