با همکاری مرکز آموزش‌ جهاددانشگاهی هنر و موسسه رادین برگزار شد: ورکشاپ اصول خوش‌پوشی و انتخاب لباس بر اساس آناتومی
پنج شنبه 1 تیر 1396 بازدید: 1801

 با همکاری مرکز آموزش‌ جهاددانشگاهی هنر و موسسه رادین برگزار شد:

ورکشاپ اصول خوش‌پوشی و انتخاب لباس بر اساس آناتومی
به گزارش روابط‌عمومی مرکز آموزش‌های تخصصی-کاربردی جهاددانشگاهی واحد هنر، کارگاه تخصصی و یک‌روزه «اصول خوش‌پوشی» روز چهارشنبه 31 خرداد 96 از ساعت 16 الی 19 با همکاری موسسه رادین در سالن آمفی‌تئاتر این مرکز واقع در دروازه دولت، خیابان خاقانی برگزار شد. 
در این کارگاه یک‌روزه که با استقبال کم‌نظیر هنرجویان و علاقه‌مندان به صنعت مد و لباس قرار گرفت، ابوالفضل رزم‌آرا، مدرس و از فعالان برجسته این صنعت خصوصا در زمینه نمایش زنده لباس، ضمن تشریح اصول تخصصی صنعت مد، از تجربیات خویش و قواعد علمی نمایش زنده لباس سخن گفت. انتخاب لباس مناسب براساس پارامترهایی چون آناتومی بدن هر فرد، استایل، فصل و... از دیگر موارد مطرح‌شده توسط وی در کارگاه یک‌روزه اصول خوش‌پوشی بود.
در خلال این همایش مهدی محمودی، مدیرعامل موسسه رادین نیز اهمیت صنعت مد و لباس و لزوم توجه و سرمایه‌گذاری بیش‌تر در این عرضه را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.
لازم به ذکر است ابوالفصل رزم‌آرا، فعال سرشناس عرصه مد و لباس کشورمان مواردی چون کارشناس و مدرس خوش‌پوشی، کارشناس رسانه در حوزه لباس، برگزارکننده اصول خوش‌پوشی برندهای CANCEL، GRAD، ALIZE، ARIAN JEAN، PARS LEATHER و NOVINCHARM؛ مشاوره مارکتینگ، تبلیغات و اجرای برنامه‌های نمایش زنده لباس، چگونگی ایده‌پردازی برای طراحی لباس در هر فصل، روش‌های مطالعه و بررسی طراحی لباس از نظر شکل، فرم و رنگ، انتخاب لباس باتوجه به آناتومی و استایل در موقعیت‌های مختلف هر شخص و ... را در کارنامه دارد.
همچنین گفتنی است به شرکت‌کنندگان در این ورکشاپ یک‌روزه از سوی جهاددانشگاهی واحد هنر مدرک معتبر و قابل ترجمه شرکت در کارگاه اعطا خواهد شد.
 
گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir