معرفی دوره‌های گروه مد و لباس جهاددانشگاهی هنر
یکشنبه 16 مهر 1396 بازدید: 2517

 معرفی دوره‌های گروه مد و لباس جهاددانشگاهی هنر 

بدوزید، بپوشید و بدرخشید!
با ثبت‌نام در دوره‌های گروه مد و لباس جهاددانشگاهی هنر، به دنیایی جدید پا خواهید گذاشت. جائی‌که خودتان می‌توانید آن‌چه در ذهن دارید، طراحی کنید، بدوزید و به تن کنید. ما هر آن‌چه برای مهارت شما در حوزه مد و لباس نیاز است در اختیارتان قرار خواهیم داد. به ما بپیوندید.
 
 
 
الگوسازی و دوخت، فضایی برای تمرین آموخته‌ها
جهاددانشگاهی دانشگاه هنر با تکیه بر توانمندی‌های استادان مجرب و فضای کارگاهی مجهز، دوره‌ 4 ترمه «الگوسازی و دوخت» یا همان خیاطی خودمان را با تکیه بر آموزش دوخت لباس‌های زنانه برگزار می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب کسب مهارت و تمرین آموخته‌ها، امکان تمرین در کارگاه مرکز آموزش جهاددانشگاهی هنر در ساعات خارج از زمان برگزاری کلاس‌ها نیز وجود دارد. به این ترتیب فضایی مناسب در جهت کسب مهارت‌های بیشتر در سایه تمرین و ممارست برای هنرجویان این رشته فراهم خواهد بود.
 
 
طراحی مد و لباس، طرحی نو دراندازیم
طراح مد و لباس باید دید خوبی نسبت به رنگ ها و اشکال داشته و در هنر دوخت و برش متبحر باشد. او باید از آخرین تحولات و تغییرات در دنیای مد اطلاع داشته، جامعه خود را به خوبی بشناسد و از نیاز و علایق آن آگاه باشد تا بتواند متناسب با نیاز و علایق آنها مدهای زیبا و مورد پسندی را ارائه دهد. هنرجویان با گذراندن واحدهایی نظیر اصول طراحی لباس، مبانی رنگ و خلاقیت؛ مهارت در طراحی پیداکرده و با گذراندن نرم‌افزارهای ایلاستریتور و فتوشاپ ایده های خود را اجرایی می کنند. 
 
 
آموزش دوخت سنتی و مدرن، تنوع بی‌بدیل
شعربافی، سرمه‌دوزی، آینه‌دوزی، قلاب‌دوزی، رودوزی، سوزن‌دوزی، پته‌دوزی، ماشته، گلابتون‌دوزی، ابریشم‌دوزی، اشک‌دوزی، آویزه‌دوزی، پته‌دوزی، پیله‌دوزی، توردوزی، خاتمی‌دوزی، خامه‌دوزی، خوس‌دوزی، درویش‌دوزی، ده‌یک‌دوزی (برجسته‌دوزی)، دوردوزی، زرتشتی‌دوزی (گبردوزی)، زرک‌دوزی، زَغَره‌دوزی، ژوردوزی، ستاره‌دوزی، سرافی‌دوزی، سُکمه‌دوزی، سکه‌دوزی، سیاه‌دوزی، شرفه‌دوزی و صدف‌دوزی فقط بخشی از انواع رودوزی های متنوع سنتی ایران را تشکیل می دهند که همگی می توانند در صنعت پوشاک کاربرد داشته باشند. 
 
 
نقاشی و چاپ پارچه، به ضیافت رنگ‌ها دعوت هستید
مد و طراحی لباس یکی از صنایع مهم و پربازده در جهان امروز به‌شمار می‌رود و طراحان این حوزه با استفاده از طرح و رنگ روی پارچه‌های مختلف سعی در ارائه طرح‌های خاص و نو دارند تا طیف وسیعی از سلایق مختلف را به خرید محصول خود ترغیب کنند. همه ما نیز به عنوان یک خریدار لباس سالانه بارها به فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع پوشاک مراجعه می‌کنیم تا طرح‌های عرضه‌شده توسط طراحان این حوزه را خریداری و به واقع از میان طرح‌های آنها پوشش موردنظر خود را انتخاب کنیم، اما یک لحظه درنگ کنید، چه کسی بهتر از خودتان می‌تواند بهترین طرح و نقش را برای شما طراحی و آن‌را روی پارچه پیاده کند؟ حتما با خود می‌پرسید، مگر می‌شود؟ ما هم در پاسخ می‌گوییم بله حتما، چرا که نه؛ تنها کافی است با جهاددانشگاهی هنر همراه شوید.
 
 
آموزش چرم دست‌دوز، سراجی سنتی
استاندارد دوره آموزشی كيف چرم دست‌دوز يكي از مشاغل مربوط به صنعت چرم است. شايستگي هاي این دوره از قبيل الگوبرداري، برش و دوخت كيف هاي كوچك و بزرگ، كيف پول، جاي تلفن همراه، جاكليدي، کیف آرايشي، كيف رودوشي، مجلسي، جا مداركي و كيف اداري و كوله با دست است. اين شغل با مشاغلي از قبيل فروشنده انواع چرم طبيعي و مصنوعي، فروشنده تجهيزات و وسايل كيف دوزي و كارگاه هاي توليد كيف هاي دست‌دوز و صادرات آنها در ارتباط است.
 
 جهت دریافت مشاوره تخصصی و هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 

 88328653 الی 5 و 09389382473 تماس بگیرید.

می توانید به یکی از 3 شیوه زیر در این کلاس ها ثبت نام کنید:

 

1-ثبت نام آنلاین 


2-کارت به کارت و یا واریز به شماره کارت و حساب زیر، تماس با شماره تلفن های 02188328652 الی قرائت مشخصات فردی و اطلاعات شناسنامه ای، کد ارجاع و یا شماره فیش.


شماره کارت: 5859837000000881 بانک تجارت


شماره حساب: 18512181 بانک تجارت

 

3-مراجعه حضوری

 

 
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir