معرفی دوره‌های طراحی و ساخت طلا و جواهر
سه شنبه 18 مهر 1396 بازدید: 3406

 معرفی دوره‌های طراحی و ساخت طلا و جواهر

وقت طلاست، آن‌را صرف طلاسازی کنید!
طراحی و ساخت طلا و جواهرات از دیرباز در گوشه‌گوشه کشورمان با سبک‌ها و متریال مختلف جریان داشته اما طی دهه‌های گذشته این فنون ارزشمند که باید سینه‌به‌سینه انتقال می‌یافت با گذر نسل‌ها منتقل نشد و شیوه‌های مدرن جایشان را گرفت. اما امروز گروه بسیاری از نسل‌های جدید و خلاق با ترکیب این هنرهای سنتی و علوم مدرن نرم‌افزاری، آثاری بسیار جذاب و خلاقانه به مرحله طراحی و تولید می‌رسانند. با فراگیری این دانش‌های ترکیبی در جهاددانشگاهی هنر به بازار کار پولساز حوزه طراحی و ساخت طلا و جواهر بپیوندید.
 
طراحی طلاوجواهر، تخصص پولساز
در دوره‌های گذشته تعداد قابل‌توجهی از هنرجویان جهاد هنر پس از اتمام دوره 3 ترمه و تخصصی طلا و جواهر با حمایت استادان این مرکز جذب بازار کار شده‌اند و طرح‌های ایشان در مرحله ساخت و ورود به بازار قرار دارد. دوره‌ای که تنها مبتنی بر آموزش‌های نرم‌افزاری و نظری نیست و مدلسازی را به هنرجویان می‌آموزد و هنرجویان مهیای ورود به بازار کار می‌کند و البته کارگاه ساخت و دوره ساخت زیورآلات نیز در مرکز موجود است و هنرجویان پس از طی این دوره می‌توانند با گذراندن دوره کارگاهی جذب بازار کار شوند.
هدف از برگزاری دوره طراحی طلاوجواهر نشر و انتقال یک تخصص جدید در صنعت طلاوجواهر به طراحان، سازندگان و علاقه‌مندان طراحی و ساخت طلاوجواهر، همچنین ایجاد یک مرکز معتبر در جهاددانشگاهی دانشگاه هنر برای ارتقاء سطح کیفی طراحی طلاوجواهر در کشور است. طی دهه گذشته آموزش طراحی جواهر با کامپیوتر و رعایت استانداردهای جواهرسازی، قالب‌سازی و مخراج‌کاری هم‌گام با استانداردهای روز دنیا همواره نیاز طراحان و تولیدکنندگان این صنعت در ایران بوده و نبود تحصیلات آکادمیک، کمبود آموزشگاه¬های تخصصی و نبود منبع آموزشی فارسی از عوامل مهم سرعت کم پیشرفت این مقوله در کشور به حساب می‌آید.
مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی دانشگاه هنر، شما را با تجربه ای موفق در ساختن ایده‌های ذهنی‌تان، همراهی و پشتیبانی خواهد کرد. 
ساخت زیورآلات نیمه‌قیمتی، در کانون توجه
این هنر، هنری بسیار ظریف است که بانوان محترم به‌راحتی می توانند با وجود همه مشغله زندگی آن‌را فرابگیرند و در منزل به سهولت به ساخت انواع زیورآلات مشغول شوند.  ساخت زیورآلات نیمه‌قیمتی مدنظر ماست. هنری که این روزها به‌یاری بازاریابی مجازی در اینستاگرام و تلگرام بازارش حسابی سکه است.
آموزش ساخت زیورآلات توسط سیم های مفتولی هنری است که در همه دنیا شناخته شده است و طرفداران خاص خودش را دارد. این هنر به نام Wire Jewelry شناخته شده است. این روش ساخت زیورآلات با توجه به تنوع کار، استفاده از رنگ های متنوع، سنگ های قیمتی و بسیار زیبا توجه بسیاری را به خود جلب کرده که به همین دلیل می‌توان این نوید را به دوست‌داران یادگیری این هنر داد که از بازار مناسبی نیز برخوردار است و بسته به نوع کار ارائه‌شده طرفداران خاص خود را دارد.
 جهت دریافت مشاوره تخصصی و هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 

 88328653 الی 5 و 09389382473 تماس بگیرید.

می توانید به یکی از 3 شیوه زیر در این کلاس ها ثبت نام کنید:

 

1-ثبت نام آنلاین 


2-کارت به کارت و یا واریز به شماره کارت و حساب زیر، تماس با شماره تلفن های 02188328652 الی قرائت اطلاعات شناسنامه ای، شماره تلفن فعال، کد ارجاع و یا شماره فیش.


شماره کارت: 5859837000000881 بانک تجارت


شماره حساب: 18512181 بانک تجارت

 

3-مراجعه حضوری

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir