معرفی دوره های طراحی و نقاشی جهاددانشگاهی هنر، رویاهایتان را به تصویر بکشید
دوشنبه 24 مهر 1396 بازدید: 1801

 طراحی و نقاشی

رویاهایتان را به تصویر بکشید
برای آن‌که دنیا را با قلم خودتان به تصویر بکشید و بتوانید رهایی ناشی از احساس زیبای خلق یک اثر هنری را تجربه کنید نیازمند مسلح شدن به یک مهارت پرطرفدار هستید. باید بتوانید چند برابر دیگران ببینید و احساس کنید. باید نگاهی هنرمندانه به زندگی پیدا کنید و بتوانید با ترکیبی از رنگ‌های محدود بی‌نهایت طرح دلنشین و دلربا بیافرینید. 
جهاددانشگاهی واحد هنر با تجربه‌ای چندین‌ساله در برگزاری دوره‌های 4 ترمه طراحی و نقاشی و بهره‌گیری از استادان خبره دانشگاهی در آموزش و توانمندسازی شما برای خلق دنیای ذهنی‌تان در خدمت شماست. 4 فصل را با جهادهنر سپری کنید تا پس از آن بتوانید بی هیچ واسطه‌ای رویاهایتان را به تصویر بکشید. مطمئن باشید در سایه تمرین و ممارست و دریافت انرژی از سایر هنرجویان در یک محیط آکادمیک می‌توانید توانایی ترسیمی خود را گسترش دهید. 
آموزش نقاشی در دوره کوتاه هنرمند را با تکنیک ها آشنا می کند، ولی آموزش به این مرحله ختم نمی‌شود. هنرجو در کلاس مبانی هنر به درک درستی از زیبایی شناسی و خلاقیت بصری می رسد و در کلاس تاریخ هنر با سبک های هنری و برجسته دنیای روز آشنا می شود، تا با کاربست دانش صحیح و توانمندی درست در اجرا آثار زیبایی را خلق کند. تکنیک های رنگ روغن، آبرنگ، اکرلیک و غیره از جمله مواد آموزشی این دوره می‌شود.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir