وب سایت مرکز هنر و معماری جهاددانشگاه واحد هنر طراحی و بارگزاری شد
یکشنبه 14 آبان 1396 بازدید: 1751

 وب سایت مرکز هنر و معماری جهاددانشگاه واحد هنر طراحی و بارگزاری شد

وب سایت «مرکز هنر و معماری» جهاددانشگاه واحد هنر با عنوان «انگاره» با آدرس www.EngareArt.com طراحی و راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد هنر، هدف از راه اندازی این سایت معرفی توانمندی ها و اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات مرکز هنر و معماری این واحد است.
مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی هنر با حضور جمعی از جوانان خوش فکر و خلاق و دانش آموخته هنر از دانشگاه هنر راه اندازی شده و در رشته های زیباسازی شهری، معماری و طراحی داخلی، گرافیک و صنایع دستی آماده خدمات رسانی به مراکز و سازمان های متقاضی می باشد.
در بخش معرفی این سایت آمده است: ما معتقدیم استفاده از قابلیت های بالای هنر می تواند تاثیر مثبت بسازیی در بهبود بخشی محیط کار و زندگی ما داشته باشد و حضور در این محیط ها، یک تجربه ذهنی را در ما و مخاطبانمان ایجاد می کند که می تواند تاثیر مسقیمی بر کیفیت زندگی، یا توسعه فروش و تجارت داشته باشد. این موضوع اهمیت توجه به طراحی محیط پیرامونمان را بیش از پیش برجسته می کند. مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی هنر براساس این دیدگاه در زمینه های «زیباسازی شهری»، «معماری و طراحی داخلی»، «گرافیک» و «صنایع دستی» در حال فعالیت است. این مرکز آمادگی دارد تا با برخورداری از تخصص و تجربه خود، نسبت به ارائه «مشاوره» و انواع خدمات «طراحی» تا «اجرا» اقدام نماید.
گفتنی است تا پیش از این مرکز هنر و معماری جهاددانشگاهی هنر با عنوان مرکز هنرهای کاربردی فعالیت می کرد و از این پس با عنوان انگاره ادامه فعالیت می دهد.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir