اثنی عشری خبر داد: برگزاری کارگاه های تخصصی تئاتر
شنبه 20 آبان 1396 بازدید: 3086

 دبیر انجمن علمی نمایش عروسکی دانشگاه هنر از برگزاری مجموعه کارگاه های تخصصی تئاتر خبر داد.

محمد حسین اثنی عشری دبیر انجمن علمی نمایش عروسکی دانشگاه هنر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا واحد دانشگاه هنر گفت: در آغاز ورود به عرصه ی آکادمیک رشتۀ نمایش عروسکی، کاستی هایی مانند، عدم فعالیت دانشجویانی که در سطح خود دارای توانایی و سواد مناسبی در حوزه تئاتر عروسکی هستند و دیگری کمبود کُتب مرجع و منابع ترجمه شدۀ کافی در این حوزه را در فضای دانشگاهی این رشته احساس کردم.


وی در ادامه افزود: زمانی که به عنوان دبیر انجمن علمی نمایش عروسکی دانشگاه انتخاب شدم با همراهی اعضای هیئت علمی رشته نمایش عروسکی دانشگاه و اعضای انجمن؛ اهداف خود را بر محور ایجاد فضایی که دانشجویان این رشته بتوانند در آن در کنار اساتید این رشته به فعالیت در زمینه پژوهش و آفرینش آثار عروسکی بپردازند، برنامه ریزی کردم.


دبیر انجمن علمی نمایش عروسکی دانشگاه هنر در ادامه بیان کرد: بنا براین تصمیم گرفتیم در حوزه پژوهش به انتشار نشریه ی تخصصی تئاتر عروسکی - که اولین شماره آن هفته آینده به چاپ می رسد- بپردازیم و در حوزه عملی مجموعه کارگاه هایی -که هم اکنون درحال برگزاری - است را آغاز کنیم.


 اثنی عشری تصریح کرد: این کارگاه ها با عناوینی همچون تحلیل نمایشنامه، دراماتورژی ، طراحی شخصیت، عروسک سازی و... در حال برگزاری است و در نتیجه‌ خروجی این کارگاه ها با همراهی شرکت کنندگان، اساتید و اعضای انجمن به تولید یک اثر نمایشی منجر می‌شود.

وی درپایان خاطر نشان کرد: این کارگاه ها از اول آبان ماه سال جاری در محل دپارتمان تئاتر واقع در خیابان حافظ ، خیابان شهید سرهنگ سخایی بعد از تقاطع تیر ، پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار می کند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir