در آستانه شب یلدا نمایشگاه آثار هنرجویان دوره پتینه جهاددانشگاهی هنر برگزار شد
شنبه 25 آذر 1396 بازدید: 3964

در آستانه شب یلدا نمایشگاه آثار برگزیده جمعی از هنرجویان دوره پتینه مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی هنر در نگار خانه این واحد برگزار و آماده بازدید علاقه‌مندان شده است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، در این نمایشگاه که از 26 لغایت 29 آذر ماه از ساعت 9 الی 19 آماده بازدید علاقمندان است، آثار طراحی و ساخته شده به روش‌های نقطه‌کوپی، ری‌اکتینگ، نقطه‌کوبی، دکوپاژ، قاب پلی‌استر، کهنه‌کاری، شیشه‌شکسته، کاشی‌شکسته، نقاشی روی شیشه و... به نمایش گذاشته شده و بخشی از آثار به‌صورت مناسبتی و ویژه شب یلدا عرضه شده‌اند. 

آثار لاله رحیمی، سارا غیور، مژگان یزدانی، فاطمه عسگری، میترا حسین‌نیا، سمیه شاه‌حسینی، ناهید انوری، لیلا عباسی، لیلا خطیب‌زاده، صالحه سربازحسینی و مژگان جیلاردی در معرض دید عموم گذاشته شده و انواع ظروف تزئینی، سینی و ظروف کاربردی، تابلوهای دیواری، مجسمه‌های کوچک زینتی، جعبه جواهرات، انواع قاب عکس، آیینه‌های زینتی و... از جمله محصولات و آثار عرضه شده در این نمایشگاه است.

گفتنی است پتینه و نقاشی دکوراتیو به هنرهای ایجاد بافت‌ متفاوت با استفاده از رنگ اطلاق می‌شود و در رشته‌های دکوراسیون داخلی، نقاشی دیواری، ساخت ظروف، قاب‌سازی، رنگ کردن مجسمه‌های پلی‌استر، صنایع چوبی، مبلمان و... کاربرد دارد و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از هنرهای با اشتغالزایی یاد کرد.

براساس این گزارش هنرجویان این رشته در مرکز آموزش جهاددانشگاهی هنر، تنها با گذراندن حدود 100 ساعت آموزش تخصصی و کاربردی هنر به توانمندی تولید و فروش آثار هنری در این رشته‌ها دست یافته‌اند و این مرکز با هدف حمایت از هنر و صنایع دستی و یاری‌رسانی به اشتغال خانگی مولد، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

از کلیه هنرمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود از این نمایشگاه که در آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، دروازه دولت، خیابان خاقانی، نرسیده به خیابان سمیه، پلاک 81، مرکز آموزش‌های تخصصی‌-کاربردی جهاددانشگاهی هنر در حال برگزاری است، دیدن فرمایند.

 

 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir