تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر
شنبه 2 دی 1396 بازدید: 2015

 مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تمدید شد.

به گزارش ایسنا واحد دانشگاه هنر، هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر تا پایان دی ماه 96 تمدید شد.

بر این اساس و به دلیل استقبال مخاطبان، افرادی که تاکنون موفق به شرکت در این دوره از جشنواره نشده‌اند تا 30 دی 96 فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری و مشارکت هنرمندان طراح، تولیدکنندگان، اساتید علمی و دانشگاهی، مراکز آموزشی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی و برخی از سازمان‌ها و نهادها مانند ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، سازمان‌های صنعت معدن و تجارت صداوسیما، آموزش‌وپرورش، اتحادیه­ های عضو کمیسیون­ های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و نقش مؤثر خبرگزاری‌ها برگزار می‌شود.

ازجمله اهداف برپایی این جشنواره می‌توان به بسترسازی، به‌کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در عرصه مد و لباس و سبک زندگی، معرفی و کاربردی کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به‌سوی تولید داخلی و تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار و ارج نهادن چهره‌های ماندگار هنر، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست‌اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی اشاره کرد.

این فراخوان در بخش‌های طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی لباس، علمی دانشگاهی، صنعت و فناوری‌های نوین، بخش بین‌الملل، انجمن‌ها و مؤسسات هنری مد و لباس، استان‌ها و اقوام منتشرشده است.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir