ثبت نام دوره های آموزشی هنر ترم بهار مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر آغاز شد
دوشنبه 30 بهمن 1396 بازدید: 5340

 

ثبت نام دوره های آموزشی هنر ویژه بهار 97 مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با سرفصل هایی جدید و کاملا کاربردی و با رویکرد عملی و کسب مهارت آغاز شد.

 

 مدیر مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با اعلام این خبر، گفت: این مرکز زیرساخت های آموزشی لازم برای فراگیری مهارت محور دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی هنری را برای ترم بهار 97 فراهم کرده و با استفاده از استادان کارآزموده، فضایی کیفی و استاندارد مهیا کرده تا جوانان و علاقمندان به دوره های هنری را در فراگیری رشته هنری مورد نظرشان یاری نماید.

 

 محدثه خلیلی با اشاره به ضرورت و اهمیت کسب در رشته های هنرهای کاربردی، افزود: جوانان جویای کار، با داشتن مهارت ها و دانش تخصصی و کاربردی در یکی از رشته های هنری، می توانند جذب بازار کار شوند.

 

وی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر را یکی از مراکز قدیمی و با سابقه در امر آموزش هنرهای تخصصی و کاربردی دانست که با ارایه مدرک معتبر و قابل ترجمه، کلاس ها و دوره های آموزشی هنر را به دو صورت ترمیک و تک درس برگزار می کند.

 

مدیر مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر تصریح کرد: ما سعی کرده ایم سرفصل های دوره‌های آموزش هنر را به روز رسانی، کاربردی و خلاصه سازی کنیم تا موضوع مهارت اندوزی فراگیران بهتر و بیشتر انجام شود.

 

خلیلی افزود: این مرکز در سه ماهه بهار 97 دوره­ های آموزشی زیر را برگزار می کند و آماده پذیرش و ثبت نام عموم علاقمندان و جوانان دانشجو می باشد:

 

الگوسازی و دوخت لباس
طراحی
عکاسی دیجیتال
طراحی لباس
طراحی طلا و جواهرات
نقاشی
گرافیک
تصویر سازی
دوخت های سنتی

سفالگری
نرم افزارهای هنر و معماری
طراحی و چاپ پارچه
پتینه و نقاشی دیواری
چرم دست دوز
تربیت مربی هنر کودک
معماری و دکوراسیون داخلی
خوشنویسی
نازک کاری چوب و معرق چوب
قلم‌زنی
مینای نقاشی
مینای خانه‌بندی
ساخت زیورآلات

مدیر مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر زمان شروع کلاس‌های آموزشی ترم بهار را 20 فروردین ماه اعلام کرد و ادامه داد: ثبت نام در دوره‌ها به‌صورت های زیر انجام می شود:

 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی و هماهنگی بیشتر تماس با شماره تلفن های
88328652 الی 88328655 و 09389382473 

 

به یکی از 3 روش زیر می توانید در کلاس ها ثبت نام نمایید:

1. ثبت نام آنلاین با مراجعه به بخش تقویم آموزشی و ثبت نام آنلاین در صفحه اصلی سایت JDArt.ir

 

2. ثبت نام تلفنی و کارت به کارت نمودن و یا واریز شهریه کلاس مورد نظر و تماس با شماره تلفن های 88328652 الی 88328655 و قرائت کد ارجاع و یا شماره فیش و ارائه اصل آنها در اولین مراجعه به واحد آموزش

شماره کارت: 5859837000000881 بانک تجارت

شماره حساب: 18512181 بانک تجارت

 

 

 

3. مراجعه حضوری


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir