نشست از ویتگنشتاین تا دیلی در دانشگاه هنر برگزار می شود
شنبه 19 اسفند 1396 بازدید: 1545

 انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر، دانشگاه هنر ،نشست از ویتگنشتاین تا دیلی با محوریت ، به سوی نطریه ای در باب هنر  رابرگزار می کند.

الهام پور افضل دبیر انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر دانشگاه هنر در گفت وگو با خبرنگار دفتر ایسنای دانشگاه هنر گفت: دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر با همکاری انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر، در صدد است سلسله جلسات سخنرانی و نقد کتاب را با حضور اساتید دانشگاه هنر و دیگر اساتید و پژوهشگران در حیطه های فلسفه هنر ، هنر معاصر ، نظریه های هنر و هنر اسلامی برگزار کند.

وی در ادامه افزود : در همین راستا جلسه سخنرانی با عنوان " از ویتگنشتاین تا دیکی" با محوریت "به سوی نظریه ای در باب هنر"  روز یکشنبه 20 اسفند 96 در دانشکده علوم نظری واقع در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر با سخنرانی دکتر محسن کرمی برگزار می شود.

این دانشجوی دکترای پژوهش هنر بیان کرد: این نشست ، دومین جلسله از سلسله نشست های نقد کتاب  و سخنرانی است، همچنین در این نشست ، دکتر مسعود علیا استاد یار فلسفه و مدیر گروه  فلسفه هنر دانشگاه هنر  و دکتر امیر مازیار استا دیار فلسفه و مدیر گروه دکترای تاریخ تطبیقی تحلیلی هنرهای اسلامی حضور پیدا می کنند.

گفتنی است: ورود عموم "  برای حضور در نشست ویتگنشتاین تا دیلی  با محوریت به سوی نطریه ای در باب هنر، آزاد است.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir