همزمان با روز جانباز از ایثارگران دانشگاه هنر تقدیر شد
دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 بازدید: 1436

 همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، طی مراسمی با حضور دکتر غلامرضا  اکرمی رئیس دانشگاه هنر، صمدی معاون فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، علی فرهادی فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه هنر ، از جانبازان ، رزمندگان و خانواده های معظم شهیدان دانشگاه هنر تقدیر شد. 

به گزارش دفتر ایسنای دانشگاه هنر،  دکتر اکرمی رئیس دانشگاه هنر در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این خیل عظیم از خانواده شهدا و ایثارگران نشان می‌دهد که این جنگ تحمیلی چه ضایعاتی بر ما وارد کرده است. ازطرفی جای خوشحالی دارد که این همه از جان گذشته و ایثارگر داریم. همه ما مدیون شهدا و خانواده آنها و جانبازان و رزمندگان هستیم. این جانفشانی‌ها مملکت را بیمه کرده و به برکت آن خداوند هم این مملکت را حفظ می‌کند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط حاکم در دنیا و نا امنی‌های موجود در اطراف کشور افزود: نعمت امنیت کشور که به یمن با برکت حضور شما ایثارگران است را پاس بداریم. انشالله در دانشگاه هنر هم سنگربان حفظ ارزش‌ها باشید، در حفظ و حراست اعتبار و حیثیت و ارزش‌هایی که در هنر و فرهنگ مملکت هست پاسداری کنید و بر آن بیفزایید. همه باید در هر مسئولیتی هستیم کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم و از ارزش ها پاسداری کنیم. دانشگاه هنر پاسدار هنر و فرهنگ این مملکت است و این مسئولیت خیلی بزرگی است.

سرهنگ صمدی معاون فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم نیز با اشاره به اینکه جنگ اصلی تازه شروع شده بیان کرد: در دفاع مقدس در مقابل دشمنی که 65 کشور دنیا او را تأمین می‌کرد، ایستادیم. اما جنگ رودررو بود. امروز دشمن از چند طرف محاصره کرده است و برای مقابله باید همدلی و همکاری مان را در همه ابعاد افزایش دهیم. اختلافات را کنار بگذاریم و به دسته‌های سیاسی کاری نداشته باشیم. سرباز انقلاب و حافظ نظام جمهوری اسلامی باشیم. رمز پیروزی رزمندگان، همدلی و همکاری بود. در مسائل امروز مملکتمان هم باید همدل باشیم و جبهه امروز را دریابیم. الحمدلله گزارش و عملکرد دانشگاه هنر با وجود آقای فرهادی فرمانده بسیج و خانم نعیمی مسئول امور ایثارگران بسیار خوب است و بسیج دانشگاه هنر در مناسبت‌های مختلف حضور موثر و با انگیزه‌ای دارد. از تک‌تک شما تشکر می‌کنم.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir