رونمایی از دوره های آموزشی هنر های کاربردی تابستانی جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه کتاب تهران
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 بازدید: 1816

رونمایی از دوره های آموزشی هنر های کاربردی تابستانی جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه کتاب تهران

 

 

دوره های آموزشی هنر های کاربردی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر ویژه تابستان 1397 برای مخاطبان بزرگسال و کودک و نوجوان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

این دوره های آموزشی شامل مواردی همچون: الگوسازی و دوخت لباس، طراحی، عکاسی دیجیتال، طراحی لباس، طراحی طلا و جواهرات، نقاشی، گرافیک، تصویر سازی، انواع دوخت های سنتی، سفالگری، انواع نرم افزارهای هنری و معماری، طراحی و چاپ پارچه، هنر پتینه و نقاشی دیواری، چرم دست دوز، تربیت مربی هنر کودک، معماری و دکوراسیون داخلی، خوشنویسی، نازک کاری چوب و معرق چوب، قلم‌زنی، مینای خانه بندی و مینای نقاشی و ساخت انواع زیورآلات دست ساز می باشد که توسط مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شده و علاقه مندان به فراگیری رشته های هنری می توانند ضمن بازدید از غرفه جهاددانشگاهی هنر، از شرایط حضور در این دوره ها مطلع شده و با تخفیف ویژه ثبت نام نمایند.

این دوره های آموزشی که ویژه تابستان 1397 است و برای مخاطب بزرگسال و کودک و نوجوان طراحی شده، با سرفصل هایی جدید و کاربردی و با رویکردی عملی و مهارت محور طراحی شده و در آن ها سعی بر این است فراگیران به یک هنر کاربردی و شغل ساز تبدیل شوند.

مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر زیرساخت های آموزشی لازم برای فراگیری مهارت محور دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی هنری فراهم شده و استادان کارآزموده در فضایی کیفی و استاندارد جوانان و علاقمندان به دوره های هنری را در فراگیری رشته هنری مورد نظرشان یاری می نمایند.

این مرکز یکی از مراکز قدیمی و با سابقه در امر آموزش هنرهای تخصصی و کاربردی است که با ارایه مدرک معتبر و قابل ترجمه، کلاس ها و دوره های آموزشی هنر را به دو صورت ترمیک و تک درس برگزار می کند.

ثبت نام در دوره‌های آموزشی به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب و اخذ تخفیف ویژه و همچنین به‌صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت www.JDArt.ir  امکان پذیر است.

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir