دیدار رئیس جهاددانشگاهی هنر با رئیس دانشگاه جدید دانشگاه هنر
چهار شنبه 30 خرداد 1397 بازدید: 1969

 رئیس جهاددانشگاهی هنر با حضور در دفتر دکتر سید حسن سلطانی رئیس جدید دانشگاه هنر اوایل خرداد ماه امسال از نزدیک با ایشان به گفت و گو نشست.

در این دیدار صمیمانه بهزاد رشیدی رئیس جهاددانشگاهی هنر ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر سلطانی به ریاست دانشگاه هنر، آمادگی جهاددانشگاهی را برای همکاری با تیم مدیریتی جدید دانشگاه اعلام کرد.
وی دانشگاه هنر را گوهری در میان دانشگاه های کشور دانست که هم به خاطر نقش آفرینی در توسعه فرهنگی کشور و هم از حیث آثارش در اقتصاد و بازار و اشتغال، می تواند آثار و برکات زیادی برای کشور داشته باشد.
رشیدی با اشاره به برنامه ها و اهداف جهاددانشگاهی هنر گفت: خوشبختانه در سه سال اخیر مراکز و گروه های مصوب جهاددانشگاهی هنر ایجاد و با حضور دانشجویان و دانش آموختگانی از دانشگاه هنر به بهره برداری رسیده و در حال حاضر این ساختارها برای ارایه خدمات فرهنگی و هنری و پشتیبانی هنری و اجرایی مراکز متقاضی در سطح کشور آماده شده است.
رئیس جهاددانشگاهی هنر زیباسازی، طراحی داخلی، گرافیک، صنایع دستی و مستند سازی دانش و فناوری را مهمترین خدمات تخصصی جهاد هنر عنوان کرد و افزود:  نیروی انسانی و فرهنگ جهادی سرمایه گرانبهای جهاددانشگاهی است و فعالیت ها و خدمات این مجموعه حاصل تلاش های اعضای این نهاد است که عمدتا از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های هنری و به ویژه دانشگاه هنر هستند و با تکیه بر فرهنگ جهادی و با حداقل امکانات صورت می گیرد.
رشیدی در ادامه تصریح کرد: در مدت سه سال گذشته سعی شده در مورد نقش ویژه جهاددانشگاهی هنر در کمک به مجموعه مدیریتی دانشگاه اعتماد سازی شود.
رئیس جهاددانشگاهی هنر با اشاره به فعالیتهای شاخص جهاددانشگاهی هنر، ادامه داد: برگزاری 3 عنوان جشنواره ملی دانشجویی در رشته های مختلف هنری، حضور فعال در شورای فرهنگی دانشگاه ایجاد دفتر خبرگزاری دانشجویی ایران(ایسنا) در دانشگاه هنر، برگزاری بازدید های دانشجویی و ... از جمله فعالیتهای شاخص جهاددانشگاهی هنر در حوزه فرهنگی و دانشجویی بوده است.
وی تاکید کرد: اساسا فعالیت های فرهنگی و دانشجویی جهاد دانشگاهی هنر با هدف ارتقای دانش و تجربه تخصصی و همچنین تعهد اسلامی دانشجویان این دانشگاه و با کمک خود آنان در سطح دانشگاه هنر و در سطح ملی برگزار می شود.
رشیدی در ادامه اجرایی کردن طرح "تقسیم کار فرهنگی" در سطح دانشگاه هنر، ایجاد مرکز گردشگری دانشجویان دانشگاه هنر، ارتقای جایگاه و اثر گذاری دفتر خبرگزاري ايسنا در دانشگاه هنر، همکاری در راهبری کانونهای فرهنگی دانشگاه ، ایجاد ساختارهای جدید دانشجویی و عضوگیری از میان دانشجویان، طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری جدید در سطح دانشگاه و کشور با همکاری بخش های مختلف دانشگاه و با استفاده از پتانسیل های دانشجویان دانشگاه، در راستای نیازها و ضرورتهای فرهنگی دانشگاه و طراحی و اجرای کارگاه های تخصصی و سمینارهای فرهنگی با موضوعات مرتبط با نیازهای دانشجویان دانشگاه هنر را از مهمترین برنامه های فرهنگی و دانشجویی جدیدی برشمرد که جهاد هنر در حال پی گیری آن است.
 
در ادامه این دیدار سید حسن سلطانی رئیس جدید دانشگاه هنر از فعالیتهای جهاددانشگاهی هنر در این دانشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به نیازهای موجود در دانشگاه هنر، جهاددانشگاهی می تواند با انجام مسئولیت های مشخص در این دانشگاه نقش مهمی ایفا نماید.
وی با اشاره به آثار و برکات هم افزایی دانشگاه و جهاددانشگاهی هنر، افزود: لازم است با همکاری همه نهادهای حاضر در دانشگاه در ارتقای وضع موجود و رفع نیازهای دانشگاه هنر، تلاش جدی و نتیجه بخش داشته باشیم.
سلطانی با تشریح فراز و نشیب های فعالیتهای جهاددانشگاهی در دانشگاه هنر، تاکید کرد: متناسب با نقش آفرینی جهاد در دانشگاه سعی خواهیم کرد امکانات موجود در اختیار این نهاد نیز قرار دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت های پژوهشی در دانشگاه از جهاددانشگاهی جهت همکاری در زمینه توسعه ارتباطات کارفرمایی به ویژه در حوزه پژوهشی دعوت به همکاری مشترک کرد.
سلطانی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری جهاد، نقش نهادها و مراکز فعال در دانشگاه شفاف تر شده و متناسب یا آن، مشکلات موجود یکی پس از دیگری مرتفع شوند.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir