حضور پر رنگ دانشگاه هنر در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس)
شنبه 16 تیر 1397 بازدید: 1810

 مهرداد یاری دانش‌ آموخته رشته بازیگری و کارگردانی  دانشگاه هنر ، در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس: Innovation and Technology Exhibition)  که  از 14 الی تا امروز شنبه  16 تیرماه جاری با حمایت پارک علم وفناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بوستان گفت‌وگو برگزار شد. با معرفی وبسایت "پلاتو" حضور فعال داشت.

به گزارش دفتر ایسنای دانشگاه هنر ،بر اساس گزارش رسیده  از روابط عمومی این دانشگاه ، مهرداد یاری دانش‌ آموخته رشته بازیگری و کارگردانی  دانشگاه هنر  ایده اولیه وبسایت "پلاتو" را  در سال 1386  به عنوان کسب‌ و  کار نوپا (استارت‌آپ‌) ، معرفی  کرد. و این ایده  در پی جستجوی سالن برای تمرین نمایش شکل گرفته است. گروه ایشان که در زمان دانشجویی نیز با چالش پیداکردن پلاتو مواجه بودند، این ایده را پی‌گرفتند و سعی کردند سایتی برای تسهیل در پیدا کردن سالن تمرین، طراحی کنند. این کار، توسعه یافته و اکنون با شکل گیری این  وبسایت ، علاوه بر پلاتوی نمایش، استودیوهای موسیقی و تصویربرداری، سالن‌های همایش، آتلیه‌های عکاسی، گالری‌ها و سایر فضاهای فرهنگی را به متقاضیان اجاره می‌دهد.

 به گزارش  دفتر ایسنای دانشگاه  هنر ، مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر در راستای مأموریت‌های خود به دنبال فعال کردن و حمایت از دانشجویانی است که در صدد ایجاد کسب وکار در حوزه هنر هستند. این مرکز در به ثمر رسیدن پروژه کسب وکار "پلاتو" از دانشجویان حمایت کرده  و توانسته‌است به کمک دانشجویان خلاق، یک چالش کاملاً شخصی را به یک کسب‌وکار تبدیل کند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir