فیلم تدوین شده در جهاد دانشگاهی هنر برنده جایزه جشنواره ایندیپندنت آمریکا
سه شنبه 30 مرداد 1397 بازدید: 1802
فیلم مستند "بی گدار" به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه کنندگی مجید عزیزی که با همکاری مرکز مستند سازی دانش فناوری جهاد دانشگاهی هنر تولید شده، در اولین حضور بین المللی خود در جشنواره جهانی فیلم «ایندیپندنت» آمریکا جایزه بهترین مستند کوتاه را از آن خود کرد.
موضوع فیلم مستند " بی گدار" درباره‌ بحران آب و  تاثیر حکمرانی آن در آینده‌ ایران است.  و کار تدوین این فیلم را شیرزاد احمدی مدیر تولید مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر انجام داده است.
«بی‌گدار»  یک مستند اجتماعی، محیط‌زیستی است که نقش این بحران را در زندگی مردم بررسی می‌کند و تمرکز آن مستند بر استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری، کرمان و بخش‌هایی از اصفهان است. این فیلم  در این چند منطقه و در هر قسمت بحران‌های مربوط به آب را روایت می کند. هر استان نماینده‌ بخشی از معضلات بی‌آبی در ایران است .
کارگردان، نویسنده و گوینده این فیلم علیرضا دهقان است. حامد بقاییان و بهروز بادروج این فیلم را تصویربرداری کردند،پژوهش کار را علیرضا دهقان و راحیل صحرایی بر عهده داشته‌اند . صداگذار حسن مهدوی و صدابردار بهنام عباسی‌فر است. شیرزاد احمدی تدوین‌گر«بی‌گدار» است و تهیه‌کنندگی این مستند را  مجید عزیزی انجام داده است و در مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر تولید و تدوین شده است.
‌گفتنی است مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر در زمینه ساخت انواع مستندهای علمی، صنعتی و آموزشی‌، تولید فیلم‌های آموزشی، تولید انیمیشن های آموزشی، داستانی و تبلیغاتی و تولید تیزر و فیلم های کوتاه آموزشی فعال است و پیش از این نیز به خاطر تولید مستند علمی فناوری های ارتباطات خودرویی برگزیده سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی شده بود.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir