لیلا مددی: هنرجویان به دلیل توان رقابتی بالا صاحب برند می شوند/ دوره های تکمیلی لباس شب و عروسی
چهار شنبه 14 شهریور 1397 بازدید: 2413

 مدرس الگو سازی و دوخت جهاد دانشگاهی هنر گفت: از آنجاییکه آموزش الگو سازی و دوخت در مرکز مذکور بسیار جامع و فشرده، برای هنرجویان برگزار می شود، زمینه ورود آنان را به بازار کار فراهم کرده است ، بعضا تعدادی از هنرجویان توانسته اند در بازار رقابتی کار با برخوردار بودن از مهارت کافی صاحب برند شوند.

لیلا مددی مدرس الگو سازی و دوخت در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر ، اظهار کرد: در این مرکز هنرجویان رشته الگو سازی و دوخت در چهار ترم به ترتیب دامن، بالا تنه،  یقه ها ، ضخیم دوزی و لباس مجلسی را آموزش می بینند.

وی در ادامه افزود:  از آنجاییکه آموزش الگو سازی و دوخت در مرکز مذکور بسیار جامع و فشرده، برای هنرجویان برگزار می شود، زمینه ورود آنان را به بازار کار فراهم کرده است ، بعضا تعدادی از هنرجویان توانسته اند در بازار رقابتی کار با برخوردار بودن از مهارت کافی صاحب برند شوند. الهام غفاری نمونه بارز و خروجی قابل توجه جهاد دانشگاهی هنر است که برند بوتنی را به خود اختصاص داده است.

مدرس الگو سازی و دوخت جهاد دانشگاهی هنر بیان کرد:  تعداد سرفصل های آموزشی در جهاد دانشگاهی هنر، بیشتر و کامل تر از دانشگاه برای هنرجویان و دانشجویان برگزار می شود. همچنین زمان بیشتری جهت تمرین و کار عملی برای هنر جو در جهاد دانشگاهی هنر درنظر گرفته شده است و ذهن هنرجو آزاد است تا مطالب مفید و خلاصه را بهتر فرا بگیرد.

مددی یادآوری کرد: برگزاری کلاس های الگو سازی و دوخت یک مدل مانند مانتو برای هنرجویان مفید و خواست آنها است. افزایش زمان کار برای این رشته ضروری است زیرا هنرجویان در یک زمان چهار ساعته نمی توانند هم الگو و هم دوخت را به طور مطلوب آموزش ببینند که این برای هنرجو ی مبتدی در مقایسه با هنر جوی که تجربه و مهارت قبلی داشته متفاوت و در نهایت خسته کننده است.

وی تصریح کرد: بنده در کنار سرفصل های  آموزشی موجود در مرکز جهاد دانشگاهی هنر، برای هنرجویان متدتدریس متنوع دوخت و مد روز را برای هنرجویان بکار می گیرم تا هنرجو با علاقه و انگیزه بیشتر در دوره های آموزشی الگو سازی و دوخت شرکت کنند.

مدرس الگو سازی و دوخت جهاد دانشگاهی هنر در پایان خاطر نشان کرد: دوره های تکمیلی لباس شب و عروسی برای هنرجویان به صورت تخصصی در جهاد دانشگاهی هنر نیز برگزار می شود.هنرجویان این دوره های تخصصی بعضا حالا ممکن است در دوره دوخت حرفه ای نبودند ولی در زمینه چهل تکه به صورت حرفه ای در جشنواره فجر ارایه اثر دادند.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir