دانشجویان دانشگاه هنر در نمایشگاه فرش حضور چشمگیری دارند
چهار شنبه 14 شهریور 1397 بازدید: 2774

 بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از سوم تا نهم شهریور جاری از 10 صبح تا 8 شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر بود و دانشجویان و دانش آموختگان رشته فرش دانشگاه هنر، همانند سالهای گذشته در این نمایشگاه حضور فعال داشتند.

به گزارش ایسنای دانشگاه هنر، فائزه عقبایی دانشجوی ترم چهارم رشته فرش دانشگاه هنر که در این دوره مسئول غرفه دانشگاه هنر است می گوید: جمعی از دانشجویان ورودی های مختلف این رشته دست به دست هم داده ایم تا این غرفه با حمایت دانشگاه در این دوره نیز برگزار شود.

بنا به گفته او، آثار و کارهای موجود در غرفه دانشگاه هنر بیشتر طرحی هایی است که از دانشجویان ترم های مختلف در سبک ها و ایده های متنوع جمع آوری شده است. البته کارهای بافت قالی و گلیم هم هست که به عنوان تولیدات دانشجویی و پایان نامه توسط دانشجوها انجام شده و در حال حاضر در غرفه دانشگاه هنر موجود است. آثار دیگر، پروژه های رنگرزی دانشجویان ترم آخر است که دانشجوها با رنگزاهای گیاهی انجام داده اند.

به گفته ایشان تا کنون بازدید خیلی خوبی از نمایشگاه شده و تولیدکننده های زیادی آثار دانشجوها را دیده اند.

عقبایی همچنین به حضور فعالانه دانشجویان دانشگاه هنر در غرفه ها و سالن های دیگر نمایشگاه اشاره دارد و می گوید: بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته فرش دانشگاه هنر در حرفه و بازار فرش حضور چشمگیری دارند و به عنوان طراح، تولید کننده و یا پژوهشگر در عرصه فرش ایرانی و بویژه این نمایشگاه فعالند.

انتهای پیام

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir