ثبت نام دوره طراحی جهاد دانشگاهی هنر در پاییز 97 آغاز شد
سه شنبه 20 شهریور 1397 بازدید: 2201

 ثبت نام ترم پاییز97 طراحی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، جهاد دانشگاهی هنر با توجه به نیاز هنرجویان به رشته طراحی به عنوان یک رشته پایه ای در هنرهای تجسمی مانند نقاشی و مجسمه سازی و همچنین رشته هایی نظیر طراحی لباس، معماری و... در ترم پاییز 97 ثبت نام در این رشته را آغاز کرد.

رویکرد این دوره به صورت کاربردی و عملی است به گونه ای که هنرجویان پس از فارغ التحصیلی بتوانند جذب بازار کار شده و یا در رشته های تخصصی دیگر ادامه تحصیل دهند.

جهاد دانشگاهی هنر با توجه به اهمیت رشته طراحی از اساتید برجسته و صاحب نام در هنرهای تجسمی از جمله نقاشی و طراحی بهره می برد.

در این دوره‌ ها هنرجویان علاوه بر درس طراحی، دروس دیگری از جمله مبانی هنرهای تجسمی، تاریخ هنر ایران و جهان و خلاقیت در طراحی را خواهند گذراند.

علاقه مندان جهت دریافت مشاوره و هماهنگی ثبت نام با شماره تلفن های 5-88328653 تماس بگیرید و یا به بخش ثبت نام الکترونیکی مراجعه نمایید.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی نرسیده به سمیه پلاک 81 مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی هنر ثبت نام کنند.

انتهای پیام


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir