ثبت نام دوره پاییز 97 رشته تصویر سازی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر
شنبه 24 شهریور 1397 بازدید: 1972

 ثبت نام دوره جدید پاییزه رشته تصویر سازی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، رشته تصویر سازی از زیرمجموعه هنرهای تجسمی امروزه به عنوان یک هنر کاربردی مورد استقبال هنرجویان قرار گرفته است. تصویر سازی نوعی نمایش تصویری در جهت رساندن یک مفهوم و روایت است. عمده ترین تفاوت بارز آن با نقاشی این است که هنرمند در دنیای خود  تصویری و ایده ای در ذهن خود خلق می کند، اما تصویرگر به متن و  تصویر سفارش دهنده وابستگی دارد و این شاخصه وجه تفاوت  نقاشی و تصویر سازی را مشخص می کند.

ملیجه بخشیان یکی از مدرسین رشته تصویر سازی جهاد دانشگاهی هنر درباره رشته تصویر سازی می گوید:  تصویرگری یک هنر تجسمی است  و در واقع با عکس ، رنگ  و انواع متریال های متفاوت سرو کار دارد ولی این عناصر در مفهوم تصویر گر تاثیری ندارد. در واقع تصویرگر با توجه به روایتی که در اختیارش قرار می گیرد، مفهوم تصویری گر را به سمت هدف یابی پیش می برد.

مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر با توجه به نیاز هنرجویان اقدام به ثبت نام در ترم پاییز 97 در رشته تصویر سازی کرده است.

این دوره ها به صورت عملی و کاربردی در جهاد دانشگاهی هنر ارائه می شوند.

این دوره ها شامل دروس مبانی هنر، فتوشاپ مقدماتی، ایلاستریتور، کارگاه تصویر سازی، کارگاه تکنیک های تصویر سازی، کارگاه تصویر سازی کودک و نوجوان، تصویر سازی موضوعی، تکنیک چاپ است.

مهلت ثبت نام در ترم پاییز 97 تا تاریخ 12 مهر ماه می باشد.

علاقه مندان جهت دریافت مشاوره و هماهنگی ثبت نام با شماره تلفن های 5-88328653 تماس بگیرید و یا به بخش ثبت نام الکترونیکی مراجعه نمایید.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی نرسیده به سمیه پلاک 81 مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی هنر ثبت نام کنند.

انتهای پیام


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir