گواهی شیما برای آثار برگزیده دوره پنجم و ششم جشنواره ملی نقش تن پوش
دوشنبه 2 مهر 1397 بازدید: 1877

به برگزیدگان جشنواره ملی نقش تن پوش در دوره پنجم و ششم گواهی شیما و مالکیت معنوی اهدا می شود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، در جلسه ای که بین معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی محمودی رئیس موسسات مد و لباس کشور برگزار شد. توافق شد که گواهی شیما به برگزیدگان دوره های پنجم و ششم جشنواره و افرادی که امتیاز بالایی در داوری این جشنواره دارند، اهدا شود.
حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با استقبالاز برگزاری جشنواره ملی نقش تن پوش گفت: این گونه جشنواره ها که نمونه های حدید و روش های نوین در طراحی نقش برروی لباس را فراهم می سازد ، ابتکاری ستودنی و مطابق با نیاز امروز جامعه است.
قبادی همچنین با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند رویه‌ای تاثیرگذار در حوزه طراحی لباس باشد، تصریح کرد: برنامه‌های زیادی در سیاست گذاری کارگروه برای همکاری و تعامل با دانشگاه های برنامه ریزی شده که جلوه های متنوع آن را در دوره های قبلی جشنواره فجر مشاهده شده و قطعا در هشتمین دوره نیز خواهیم دید.
الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر گفت: برگزیدگان دوره های پنجم و ششم جشنواره تن پوش با هماهنگی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گواهی شیما دریافت می کنند. این گواهی باعث ایجاد انگیزی بیشتر برای طراحان و هنرمندان است و همچنین در ارتقاء سطح کیفی این جشنواره کمک شایانی می کند.
جشنواره نقش تن پوش که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می شود یکی از مهم ترین جشنواره های مد و لباس کشور است.
نشان شیما یک تاییدیه است که از طرف بنیاد ملی مد و لباس به لباس های طراحی شده توسط طراح داده می شود و بعد از تاییدیه در سیستم اطلاعاتی طراحان به ثبت رسیده می شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر درباره فراخوان دوره جدید این جشنواره گفت: در مهرماه سال 97 فراخوان جدید این جشنواره اعلام می شود.
انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir