دوره زبان ایتالیایی جهاد دانشگاهی هنر
یکشنبه 13 آبان 1397 بازدید: 2261

زبان گویش مردم هر کشوری ریشه های عمیقی در فرهنگ آن کشور دارد. با آشنایی به زبان های مختلف بسیار راحت تر می توانیم با فرهنگ های مختلف آشنا شویم و درک بهتری نسبت به شرایط فرهنگی آن کشور داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، ایتالیا کشوری است که از نظر تاریخی، تاریخ غنی و طولانی را پشت سر گذاشته و از نظر فرهنگی نیز در حوزه های مختلف دارای پیشینه ی خاصی است.
در ایران بسیاری از مردم از طرق مختلف با کشور ایتالیا آشنا هستند. از نظر تاریخی ایتالیا(رم) با ایران نسبت های تاریخی بسیاری دارد و از همین روی تشابهات فرهنگی نیز در بین این دو کشور دیده می شود. بسیاری از علاقه مندان زبان ایتالیایی قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند و یا علاقه دارند از طریق آموختن زبان این کشور باستانی با فرهنگ مردم این کشور بیشتر آشنا شوند.
جهاد دانشگاهی هنر به دلایل فوق دوره های آموزش زبان ایتالیایی را در دپارتمان زبان های خارجی خود آغاز کرده است. جهاد دانشگاهی هنر سعی دارد تا با استفاده از جدید ترین متدهای آموزشی و به صورت علمی و آکادمیک آموزش این زبان را به زبان آموزان انجام دهد.
مهم ترین ویژگی های دوره های زبان جهاد دانشگاهی هنر عبارت است از استفاده از اساتید مجرب و با سابقه (با تحصیلات مرتبط در ایتالیا)، برنامه ریزی تحصیلی با توجه به هدف افراد ازمطالعه این زبان، بهره گیری از آخرین متد روزو ارایه مدرک معتبر قابل ترجمه و مورد تایید قوه قضایی.
از اینجا که بسیاری از علاقه مندان تمایل دارند در کشور ایتالیا تحصیل کنند، اساتید زبان ایتالیایی جهاد دانشگاهی هنر به آزمون ها و نیاز زبان آموزان جهت رسیدن به نمره ایده آل اگاهی کامل دارند. چرا که اساتید این مرکز در ایتالیا تحصیلات خود را گذرانده و با دانشگاه ها و شرایط تحصیل در این کشور کاملا آشنا هستند.
بنابراین علاوه بر یادگیری زبان ایتالیایی می توانید پاسخ بسیاری از سئوالات خود را در رابطه با آزمون ها، دانشگاه ها، شهرها و مناطق مختلف ایتالیا، زندگی در آن کشور، چگونگی گرفتن ویزای تحصیلی و اقامت از اساتید این مرکز مشاوره بگیرید.
دپارتمان زبان های خارجی جهاد دانشگاهی هنر از دوره های مبتدی تا پیشرفته زبان ایتالیایی را به زبان آموزان آموزش می دهد.

علاقه مندان می توانند جهت تماس و اطلاعات بیشتر به اینستاگرام دپارتمان جهاد دانشگاهی هنر مراجعه کنند:

Instagram.com/jdartenglish

همچنین می توانند جهت استفاده از تخفیف ها و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه کنند:

خیابان انقلاب ، متروی دروازه دولت،انتهای خاقانی،شماره ۸۱

02188328653

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir