آغاز ثبت نام اولین دوره آموزشی تربیت مربی نمایش خلاق
دوشنبه 26 آذر 1397 بازدید: 3230

ثبت نام اولین دوره آموزشی تربیت مربی نمایش خلاق در ترم زمستان 97 شروع شد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر در رشته تربیت مربی نمایش خلاق ثبت نام خود را در ترم زمستان شروع کرده و علاقه مندان این رشته می توانند تا 10 دی ماه اقدام به ثبت نام در این رشته کنند.
این دوره برای مربیان کودک و علاقه مندان به رشته نمایش طراحی شده و برای اولین بار در ایران با کمک اساتید مطرح رشته نمایش از جمله آقای منوچهر اکبرلو این دوره تدوین و سرفصل‌های این دوره در شورای تخصصی آموزش جهاد دانشگاهی هنر تصویب شده است.
از کارکرد های این دوره افزایش روحیه کار تیمی و جمعی در کودکان و نوجوانان، افزایش نقش پذیری و مسئولیت پذیری کودکان، ارتقاء و رشد خلاقیت کودکان، افزایش قدرت ارتباطات اجتماعی، بهبود قدرت بیان و رشد عواطف کودک و نوجوانان و بسیاری کارکردهای دیگر از طریق هنر نمایش و تئاتر است.
افرادی که در زمینه‌های کاری کودک، مانند مهد کودک ها، پیش دبستانی ها، مدارس، کانون های کودک و نوجوان و... هستند می توانند از این دوره استفاده مطلوب را داشته باشند.
مباحث و محتوای این دوره شامل دو بخش است: بخش اول شامل آشنایی با انواع نمایش در ارتباط با کودکان و نوجوانان، مفهوم، اهداف، ویژگی‌ها و کاربردهای نمایش خلاق، خاستگاه نمایش خلاق وانجام نمایش بازی و... در بخش دوم مباحثی مانند آشنایی با تولید نمایش با کودکان و نوجوانان بر اساس داستان‌های شفاهی، داستان‌های مکتوب، اشعار و ترانه‌های داستانی ، چگونگی تعیین مشخصات یک اثر نمایشی تعیین موضوع و هدف داستان، شخصیت‌ها، مکان و زمان و... است.
علاقه مندان جهت دریافت مشاوره و هماهنگی ثبت نام با شماره تلفن های 5-88328653 تماس بگیرید و یا به بخش ثبت نام الکترونیکی مراجعه نمایید.
همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی نرسیده به سمیه پلاک 81 مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی جهاد دانشگاهی هنر ثبت نام کنند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir