غرفه جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار
شنبه 8 دی 1397 بازدید: 1263

جهاد دانشگاهی هنر در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار همزمان با ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، جهاد دانشگاهی هنر با حضور در این نمایشگاه ها به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی خود پرداخت.
نوین ترین دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان کشور به مدت چهار روز در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار به نمایش گذاشته شد. مرکز مستند سازی دانش و فناوری (رسان فیلم) جهاد دانشگاهی هنر نیز در غرفه جهاد دانشگاهی هنر حضوری فعال داشت.

مرکز هنر و معماری انگاره نیز در غرفه جهاد دانشگاهی هنر فعال بود.
در پایان این نمایشگاه غرفه‌های دانشگاه‌های تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، جامع علمی و کاربردی، شهید بهشتی، فنی و حرفه‌ای، سیستان و بلوچستان، بیرجند، یزد، پارک علم و فناوری مرکزی و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فضایی ایران و پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان غرفه برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی، انجمن تحقیق و توسعه معادن، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت صنایع غذایی گلها، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صنایع گلدیران، ذوب‌آهن اصفهان، شرکت ملی گاز، هلدینگ آواپزشک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل تجهیزات پزشکی، بومی‌سازی قطعات، صندوق نوآوری و شکوفائی و شرکت پالایش نفت اصفهان دیگر غرفه‌های برتر این دوره از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار هستند.
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir