بازدید از نمایشگاه آثار مسابقه طراحی غرفه ایران
شنبه 15 دی 1397 بازدید: 1610

سرپرست مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی هنر(انگاره) از نمایشگاه آثار مسابقه طراحی غرفه ایران در رویدادهای بین المللی و گردشگری بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، سوده صوفی سرپرست انگاره درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در فضای محدودی برگزار شد و متاسفانه شیت های معماری به خوبی دیده نمی شدند و برای آثار منتخب جایگاه ویژه ای نداشتند.
سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ـ کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران براي تهيه و طراحي پلان و فايل هاي سه بعدي مربوط به غرفه ايران در نمايشگاه گردشگري بين المللي که امسال در سه کشور فرانسه، اتريش و اسپانيا برگزار خواهد شد، مسابقه طراحي (معماري داخلي) غرفه ايران (به عنوان کارفرما) از معماران و طراحان کشور دعوت به شرکت در این مسابقه را کرده بود.
در تاریخ 25 مرداد ماه 1397 جلسه داوری مسابقه ”طراحی غرفه ایران در نمایشگاه ھای گردشگری بین المللی 2018 “با حضور داوران محترم ”جناب آقای مھندس بھشتی”، ”جناب آقای مھندس میر حسینی“ و“ جناب آقای مھندس مظفری“ و ناظرین دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شھرسازی و مدیر مسابقه و دستیاران مدیر در محل دبیرخانه مسابقه برگزار گردید.
فرآیند داوری در ابتدا به صورت سلبی (حذفی) صورت گرفت کد 17 اثر به به مرحله بعد راه یافتند. سپس از میان 17 اثر، 11 طرح برای ارزیابی نھایی به مرحله بعد راه یافتند.
انطباق این 11 طرح با برنامه مسابقه توسط مدیر مسابقه انجام شد و گزارش شفاھی آن توسط مدیر به استحضار داوران رسید.
در این مرحله داوران به صورت مجزا با روش امتیاز دھی برای انتخاب طرح ھای منتخب اقدام کردند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir