بازدید 5 ساعته هنرمندان از «سله ‌بُن» در قالب جشنواره «دیبا»
دوشنبه 3 تیر 1398 بازدید: 1416

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» در جریان برگزاری سومین دوره خود از حمایت 7 برند حوزه مد و لباس برخوردار است که «سله بُن» یکی از آنهاست.
روز گذشته مسئولان دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» به اتفاق جمعی از هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره با حضور در مکان این برند حامی، از مراحل مختلف کار در آن بازدید کردند.
براین اساس بخش عمده‌ای از این بازدید که مجموعاً 5 ساعت به طول انجامید به برپایی کارگاهی آموزشی به مدرسی شاهرخ جعفری؛ مدیر برند «سله بُن» اختصاص پیدا کرد که طی آن، هنرمندان شرکت‌کننده، با انواع پارچه به لحاظ بافت و جنس، انواع دوخت و همچنین چگونگی فرایند طی شده از طراحی لباس تا خروجی آن یعنی رسیدن به محصول نهایی قابل عرضه به بازار، آشنا شدند.
این گزارش حاکی در پایان این رویداد، از سوی «سله بُن» به هر یک از هنرمندان حاضر در این بازدید، محصولی از این برند حامی جشنواره «دیبا» به رسم یادبود اهدا شد.
یادآور می‌شود، بازدید از مراحل طراحی و تولید سایر برندهای حامی جشنواره «دیبا» از جمله برنامه های آتی دبیرخانه این رویداد عرصه مد و لباس است.
انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir