معرفی دو طراح برتر دیگر در بخش مجازی جشنواره «نقش تن‌پوش»
دوشنبه 31 تیر 1398 بازدید: 1372
دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» به دلیل کسب امتیاز بالا از سوی دو طراح شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره در بخش پربازدیدترین‌های فضای مجازی، اسامی آنها را نیز به جمع برگزیدگان این دوره از جشنواره اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، دبیرخانه هفتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» هفته گذشته دو طراح شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره را که آثارشان در بخش نمایشگاهی و ارائه در فضای مجازی جشنواره، بیشترین رأی را به خود اختصاص داده بودند به عنوان برترین اثر از دید مخاطبان نمایشگاه و پربازدیدترین اثر در فضای مجازی انتخاب کرد.
این دبیرخانه در جدیدترین اقدام خود با رصد میزان آرای کسب شده آثار در فضای مجازی، تصمیم بر آن گرفت تا دو طراح دیگر را نیز به دلیل کسب حدنصاب آرای اخذ شده از سوی کاربران فضای مجازی، به فهرست برگزیدگان این بخش اضافه کند.
در این راستا فرحناز بختیاری با اثر «گل اناری» و طاهره مختارزاده با مجموعه آثار موفق به کسب امتیاز و احراز رتبه برتر در این بخش از هفتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» شدند.
یادآور می‌شود، هفتمین جشنواره «نقش تن پوش» به دبیری الهام زایجانی 16 تیرماه با معرفی برگزیدگان در دو بخش صنعتی و هنری به کار خود پایان داد. 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir