اجرای دوره های آموزشی در فضای‌مجازی مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر
دوشنبه 26 اسفند 1398 بازدید: 2393

اجرای دوره های آموزشی در فضای‌مجازی مرکز آموزش های جهاد دانشگاهی هنر

معاونت آموزشي جهاد دانشگاهي هنر اعلام كرد:
با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت پیشگیری از پیامدهای احتمالی ناشی از گسترش این‌ بیماری و با توجه به ضرورت رعایت اصول قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت عمومی و فردی در شرایط فعلی توسط اساتید و هنرجویان، کلیه فعالیت های آموزشی این مرکز به حال تعلیق درآمد. 
معاونت آموزشي جهاد هنر با تصمیم گیری سركار خانم محدثه خلیلی سرپرست ‌معاونت آموزشی و همكاري هاي سركارخانم مهوش شامحمدی مدیر مرکز آموزش؛ زیر ساخت هاي لازم را جهت بهره گیری از فضای ‌مجازی فراهم نموده و با همکاری اساتید محترم این مرکز و با هدف جلوگیری از توقف فرآیند آموزش، برخی از دوره های این واحد را بصورت آنلاين (برخط) برگزار نمودند.
کلاس های برگزار شده شامل دوره های عکاسی پایه، مبانی هنرهای تجسمی و ترکیب بندی عکاسی، نرم افزارهای فتوشاپ مقدماتی، ماتریکس مقدماتی و پیشرفته، 3Ds MAX، ایلاستریتور و اتوکد در مدت زمان 46 ساعت آموزشی تا 25 اسفندماه 98 برگزار گردید.
این کلاس ها با استفاده از بستر فراهم شده به کمک سیستم آموزش از راه دور Adobe Connect که ساده و در دسترس است انجام پذیرفت. از محاسن برگزاری این دوره ها بصورت مجازی می توان به مواردی همچون: دریافت آموزش  فارغ  از محدودیت های زمانی و مکانی، فراهم بودن امکان پرسش و پاسخ آنلاین از مدرس، صرفه جویی در هزینه ها، و نیز ضبط و مستند سازی و ارایه به فراگیران جهت مرور کلاس و یا استفاده هنرجویانی که  که در زمان برگزاری کلاس به هر دلیل موفق به شرکت در آن نشده اند و ... اشاره نمود.
محدثه خليلي اعلام كرد اين مرکز در نظر دارد با استفاده از تجارب بدست آمده از برگزاری کلاس های ذکر شده و با هدف حفظ و گسترش هنر ایران زمین، اشتغال زایی و کارآفرینی، دوره های آموزش مجازی برای ترم بهار 1399 را برگزار کرده تا گام موثری در اجرای دوره های آموزشی مجازی هنر با شعار " آموزش پویا، همه جا، همه وقت، برای همه " نماید.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir