مراسم بزرگداشت چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در جهاد دانشگاهی هنر برگزار شد
چهار شنبه 15 مرداد 1399 بازدید: 1647
 
مراسم بزرگداشت چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی با حضور دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، احمدحسین سلگی سرپرست دفتر نيازسنجي و پروژه يابي آموزشي، احمد عبدی پور سرپرست دفتر برنامه ريزي و توسعه آموزش و بهزاد رشیدی رئیس جهاددانشگاهی هنر و جمعی از مدیران و اعضای این واحد در روز سه شنبه 14 مردادماه در مرکز آموزش این واحد برگزارشد.
در این مراسم همچنین نمایشگاه دستاوردهای آموزشی جهاد دانشگاهی هنر که در آن آثار هنری استادان و فراگیران مرکز آموزش این واحد افتتاح و حاضران از آن بازدید کردند.
در ابتدای این مراسم رییس جهاددانشگاهی هنر با ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این واحد، این دستاوردها را حاصل تلاشهای همه همکاران واحد هنر دانست.
وی ۱۶ مرداد هر سال را نوروز جهاد دانشگاهی دانست و تاکید کرد: روند موفقیت های این نهاد انقلابی تداوم خواهد داشت.
دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مجدانه واحد هنر در سال گذشته، تصریح کرد: زمینه های کاری این واحد مهم و برای کشور موثر است.
در ادامه این مراسم از جهادگران نمونه این واحد خانم مهوش شاه محمدی مدیر مرکز اموزش و خانم بهاره طاهری مدیر مرکز مستندسازی تقدیر شد. همچنین کلیپ (هنرجهادی) تولید شده در واحد روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر که به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی روایتگر فعالیت های سالانه این واحد بود نیز پخش شد.
گفتنی است این مراسم یک ساعته، همزمان با افتتاح نمایشگاه دائمی مرکز آموزش هنر، با جمع محدودی از اعضای واحد هنر و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مصوب برگزار شد.
 
گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir