بیش از 100 دوره و کارگاه آموزشی هنری در جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر برگزار می¬شود
چهار شنبه 8 مهر 1394 بازدید: 3305

جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر بیش از 100 دوره آموزشی کوتاه مدت، تک درس و کارگاه عملی با موضوعات هنرهای تجسمی، معماری، عکاسی، صنایع دستی، با حضور اساتید برجسته برگزار می کند.

سارا خلیلی سرپرست مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر با اعلام این مطلب، گفت: هنر در ذات اغلب ایرانیان نهفته است و وظیفه مسئولان این است که به شناسایی، شکوفایی استعدادهای هنری جامعه کمک کنند.

وی افزود: براین اساس و به دلیل نقشی که هنر به ویژه هنرهای کاربردی در ایجاد اشتغال جوانان و دانشجویان می تواند داشته باشد، تلاش شده بیش از 100 دوره آموزشی کوتاه مدت، تک درس و کارگاه عملی با موضوعات هنری در مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر طراحی و اجرا شود.

خلیلی گفت: ارائه آموزشهای تخصصی، عملی و پیشرفته متناسب با محیط کسب و کار از ویژگیهای شاخص مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر است و دوره های تخصصی این مرکز با رویکرد آموزش تخصصی، اشتغال زایی و فن شناسی، در چند دپارتمان مجزا برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره های آموزشی خوشنویسی، گرافیک، انیمیشن، طراحی لباس، مجسمه سازی، چرم دست دوز، عروسک سازی، عکاسی دیجیتال، ساخت زیور آلات، نمایشنامه نویسی، الگوسازی و دوخت، طراحی طلا و جواهر، دوخت سنتی و مدرن، اسکیس و راندوی معماری، دکوراسیون داخلی، سفال، طراحی عمومی، طراحی چهره، طراحی آناتومی، طراحی طلا و جواهر، طراحی لباس، اسکیس و راندو ، نقاشی و نقاشی دیواری و پتینه از جمله دوره های اصلی این مرکز می­باشد.

خلیلی گفت: الگوسازی و دوخت، طراحی لباس ،دوخت شلوار، دوخت پرده، دوخت کودک، دوخت سرویس آشپزخانه، دوخت لباس شب، دوخت لباس عروس، مولاژ ، تکه دوزی، سوزن دوزی، سرمه دوزی، پته دوزی، مرصع دوزی، روبان دوزی، بلوچ دوزی، قلاب بافی با شیوه نوین، نقاشی پارچه و لباس، تصویرسازی، دکوراسیون داخلی، کاریکاتور، معرق، حجم­های چوبی، سفال، مجسمه سازی، نرم افزارهای فتوشاپ، ایندیزاین و تری دی مکس، نقاشی شیشه، چرم و آموزش عروسک انگشتی و دستکشی، تربیت مربی هنر کودک و تربیت مربی مراکز پیش از دبستان از دیگر دوره های آموزشی این مرکز می باشد.

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر افزود: دوره های عکاسی دیجیتال، عکاسی خبری، عکاسی هنری، عکاسی پرتره، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، عکاسی ویژه نوجوانان، فتوشاپ عکاسی، تدوین فیلم­های مستند و تولید انیمیشن و دوره­ی آموزشی مستندسازی فناوری و صنعتی ویژه­ی مدیران از دیگر دوره های آموزشی این مرکز می باشند که در گروه فیلم و عکس ارائه می شوند.

وی گفت: در این مرکز همچنین دوره های تک درس ویژه شاغلین، خانم های خانه دار و نوجوانان از قبیل: دوخت سنتی و مدرن، نقاشی پارچه و لباس، ساخت جعبه های کادویی، موزاییک شکسته، بافتنی، قلاب بافی، معرق، کیف های چرمی، ساخت عروسک، مجسمه سازی و خوشنویسی برگزار می شود.

 

خلیلی اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها می توانند به نشانی اینترنتی www.jdhonar.ir و یا به آدرس خیابان انقلاب، خیابان دروازه دولت، خیابان خاقانی، شماره 81 مراجعه و برای کسب  اطلاعات بیشتر با شماره های 5_88328652  تماس بگیرند.

گفتنی است جهاددانشگاهی دانشگاه هنر علاوه بر دوره های تک درس و کوتاه مدت هنری، دوره های آموزشی هنری معماری داخلی و دكوراسیون، پتینه، طراحی لباس" و "الگوسازی دوخت"، عكاسی، طراحی طلا و جواهرات، تصویر سازی، طراحی و گرافیک و مجسمه سازی را نیز ارائه می کند و در پایان هر دوره به فراگیران مدارک رسمی و قابل ترجمه  جهاددانشگاهی با عنوان کارشناس حرفه ای اعطا می نماید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir